1. استخوان و فیله را از سینه مرغ جدا می‌کنیم. با یک چاقوی تیز سینه بزرگ را به سه لایه نازک و سینه‌های کوچک را به دو لایه برش می‌زنیم.
2. لایه‌های سینه را در پاکت فریزر قرار می‌دهیم و با بیفتک‌کوب دو طرف آن را می‌کوبیم تا لایه‌ها نازک‌تر بشوند. اگه دوست داشتید سایز استیک‌ها کوچک‌تر باشند می‌تونید هر لایه را به دو قسمت بکنید.
3. زعفران و آب‌لیمو و کمی از ادویه‌ها( پودر سیر و زنجبیل و ادویه کاری و نمک و فلفل) را به آن اضافه می‌کنیم و کاملا با هم مخلوط می‌کنیم و مي‌گذاریم نیم ساعت بمونه تا کاملا مزه‌دار بشه.
4. تخم‌مرغ را کاملا با چنگال می‌زنیم تا از حالت لختگی بیرون بیاد و کمی نمک و فلفل به آن اضافه می‌کنیم. آرد سوخاری هم با نصف قاشق چای‌خوری از هر کدام از ادویه‌های کاری و زنجبیل و پودر سیر مخلوط می‌کنیم.
5. روغن در تابه می‌ریزیم و مي‌گذاریم تا کاملا داغ بشه. هر تکه سینه را ابتدا در تخم‌مرغ می‌زنیم.
6. کاملا به آرد سوخاری آغشته می‌کنیم.
7. استیک‌ها را در تابه می‌چنیم. بهتره اول حرارت کمی زیاد باشه تا استیک خودش را بگیره.
8. وقتی کاملا یک طرف آن برشته شد آن‌ها را بر می‌گردونیم. تا سمت دیگه هم کاملا برشته بشه. بعد از این‌که استیک خودش را گرفت بهتره حرارت ملایم باشه تا مغز پخت بشه.
9. برای درست کردن سس قارچ‌ها را به صورت ورقه‌های نازک برش می‌زنیم و به یک قاشق آب‌لیمو آغشته می‌کنیم و بعد در کره آب‌شده روی حرارات بالا آن را تفت می‌دهیم تا قارچ آب نیندازد.
10. وقتی آب آن تموم شد و یک قاشق آرد و نمک و فلفل را به آن اضافه می‌کنیم و خوب مخلوط می‌کنیم و سپس شیر را به آن می‌افزاییم و روی حرارت ملایم به هم می‌زنیم تا کمی غلیظ بشه(غلظتی شبیه ماست شل).
11. سس را روی شعله پخش کن روی حرارت قرار می‌دهیم و پنیر پیتزا را به آن اضافه می‌کنیم تا آب بشه. سس را روی حرارت نگه می‌داریم تا لحظه سرو غذا.
12. در موقع سرو استیک‌ها را در ظرف مورد نظر می‌چینیم و سس را از روی حرارت بر مي‌داریم و خامه را به آن اضافه می‌کنیم. روی استیک می‌ریزیم و آن را تزیین می‌کنیم.
13. این غذا فوق‌العاده با سس گوجه‌فرنگی تند و خیار شور خوشمزه هست.