نان باگت‌ها را به صورت مکعب‌های 2.5 سانتی متری ببرید.
فر را روی 175 درجه سانتی‌گراد گرم کنید.
نان باگت‌های برش داده شده را با کمی روغن زیتون مخلوط کنید و کمی نمک روی آن بپاشید.
نان را روی سینی فر بریزید و آنها را به مدت 30-20 دقیقه تُست کنید یا تا زمانی‌که به رنگ طلایی- قهوه‌ای درآیند.
زمانی‌که نان‌های برش داده شده درون فر است پیازها را آماده کنید.
2 قاشق روغن زیتون و کره را در تابه با حرارت متوسط گرم کنید.
پیاز خلال‌شده را اضافه کنید و آن را هم بزنید تا به کره و روغن زیتون آمیخته شود. بگذارید مواد به آرامی بپزند و هر 10 تا 15 دقیقه یک‌بار آنها را هم بزنید.
گر پیازها در حال خشک شدن بودند حرارت را کم کنید. پیازها باید به رنگ طلایی یا قهوه‌ای روشن درآیند و کاراملی شوند. سپس سیر را اضافه کنید و اجازه دهید یک دقیقه با مواد تفت بخورد، آنگاه از روی گاز بردارید.
هنگامی‌که پیازها در حال طلایی شدن هستند، یک تابه را روی حرارت متوسط قرار دهید. قارچ خرد شده را در آن بریزید. آنها را تفت دهید (بدون افزودن روغن) تا زمانی‌که آب قارچ تبخیر شود و به رنگ قهوه‌ای درآیند.
ساقه‌های ضخیم وسط برگ‌های چغندر را درآورید (آنها را برای مصارف دیگر استفاده کنید). برگ‌ها را به صورت تکه‌هایی با ابعاد 3 سانتی‌متری برش دهید.
نیمی از پیازهای طلایی شده را کنار بگذارید. بقیه پیازها را به طور یکنواخت در کف قابلمه بریزید. سپس روی آن یک لایه نیمی از برگ چغندر و یک لایه نیمی از قارچ را اضافه کنید. روی آن فلفل، نصف قاشق غذاخوری نمک و آویشن بریزید.
یک لایه تکه‌های نان تست شده به آن اضافه کنید. سپس بقیه‌ی پیازها، برگ چغندر و قارچ را بیفزایید. نان‌های باقی‌مانده را روی بقیه لایه‌ها قرار دهید.
عسل و سرکه را باهم مخلوط کنید تا جایی‌که عسل در سرکه حل شود. سپس آن را روی مخلوط نان بریزید. عصاره گوشت یا سبزیجات را روی همه مواد بریزید.
پنیر رنده شده را به طور یکنواخت روی همه مواد پخش کنید.
در قابلمه را با ورق آلومینیم بپوشانید (درِ آن را نگذارید).
چند سوراخ به عنوان منفذ روی آن ایجاد کنید. ظرف را در فر قرار دهید و اجازه دهید به مدت 1 ساعت و 15 دقیقه بپزد.
پس از این زمان غذا را فورا سرو کنید و هنگام برش زدن هر بخش، تمام لایه‌ها را ببرید. اگر فعلا نمی‌خواهید غذا را میل کنید، اجازه دهید خنک شود و سپس آن را با درپوش در یخچال قرار دهید.
برای گرم کردن مجدد غذا، آن را روی حرارت ملایم قرار دهید. سپس آن را با پنیر و آویشن تزیین و سرو کنید.