1. فر را با حرارت 230 درجه سانتی‌گراد گرم كنيد. خمير را آماده كرده و به 8 قسمت مساوي تقسيم كنيد. روي سطح آرد بپاشيد. قسمت‌ها را به شكل دايره‌هايي به قطر 12/5 سانتي‌متر پهن كنيد و هر كدام را در ظرف تارتي كه كف آن از ديواره جدا شود به قطر 10 سانتي‌متر بيندازيد. كف و ديواره‌هاي ظرف‌ها را كاملا از خمير بپوشانيد و با دست كاملا فشار دهيد. روي ظرف‌ها را دولايه فويل بپوشانيد و در سيني فر بگذاريد.
2. هشت دقيقه در فر بگذاريد، فويل را برداريد. 5 دقيقه ديگر در فر بگذاريد تا خمير طلايي شود. خامه خميري را آماده كنيد، در يخچال خنك كنيد و روي خمير پخته بريزيد. ميوه‌هاي تازه را هم بچينيد. ديواره‌ها را جدا كنيد و تارت‌ها را از ظرف در‌آوريد و در ظرف سرو بچينيد.
3. كرم خمير: شكر، نشاسته ذرت و نمك را مخلوط كنيد. شير پرچرب يا خامه كم‌چرب را اضافه كنيد و روي حرارت متوسط بگذاريد. هم بزنيد تا غليظ شود. يك دقيقه صبر كنيد و نصف اين مواد داغ را به 4 زرده زده شده اضافه كنيد، به شيرجوش برگردانيد و به جوش آوريد. شعله را كم كنيد و 2 دقيقه هم بزنيد. بعد آن را از روي حرارت برداريد و كمي وانيل بريزيد. مايه را در كاسه‌اي بريزيد و كاسه را 5 دقيقه در كاسه آب يخي بگذاريد، گاهي هم بزنيد. روي كاسه را با نايلون بپوشانيد و 4 ساعت در يخچال بگذاريد و هم نزنيد.