در یک کاسه کوچک یک پیمانه آب ولرم را با شیر، خمیر مایه و شکر مخلوط کنید. بگذارید مخلوط برای ۵ دقیقه بماند تا خمیر مایه پف بکند. در این مدت یک تخم مرغ را در یک کاسه کوچک خوب بزنید.
در یک کاسه بزرگ آرد را با نمک مخلوط کنید. کره را اضافه کنید و با دست کره را با آرد مخلوط کنید تا کره به اندازه نخود شود. مخلوط خمیر مایه و تخم مرغ زده شده را اضافه کنید و با دست مخلوط کنید تا مخلوط حالت خمیر بگیرد. خمیر را روی یک سطح تمیز برگردانید و برای ۸ تا ۱۰ دقیقه خمیر را مرتب بردارید و با شدت روی سطح کار بزنید تا خمیر نرم و کش‌دار شود.
خمیر را گرد کنید و به کاسه برگردانید. کاسه را بپوشانید و بگذارید در یک محل گرم به مدت ۱ تا ۲ ساعت پف بکند. سینی فر را با کاغذ روغنی بپوشانید و خمیر را به ۸ قسمت تقسیم کنید. هر خمیر را به صورت یک توپ در بیاورید و روی سینی به فاصله ۵ سانتی متري یک دیگر قرار دهید. با یک حوله تمیز روی خمیر را بپوشانید و بگذارید در محلی گرم به مدت ۱ تا ۲ ساعت دیگر پف بکنند.
یک ظرف مستطیل شکل بزرگ را پر از آب کنید و روی پنجره پایین فر قرار دهید. فر را روی درجه ۴۰۰ فارنهایت یا ۲۰۰ درجه سانتیگراد روشن کنید تا گرم شود. یک تخم مرغ دیگر را با یک قاشق غذاخوری آب خوب بزنید و روی خمیر ها بمالید. کمی کنجد روی خمیر بپاشید. سینی را روی پنجره وسط فر (بالای ظرف آب) قرار دهید و بگذارید برای ۱۵ دقیقه یا تا زمانی که روی نان ها طلایی شد توی فر بمانند. سینی را از فر خارج کرده و بگذارید روی یک طوری کاملا خنک شوند.