1. ابتدا آرد الک شده، مايه خمير و بهبوددهنده را به صورت خشک با هم مخلوط می‌کنيم. سپس نمک و شکر را در نصف ميزان آب داده شده حل می‌کنيم و به مخلوط اضافه می‌کنيم.
2. سپس بقيه آب را کم کم به ظرف خميرگيری اضافه می‌کنيم تا خميری مناسب از لحاظ کشش به دست آيد، طوری که نه آن‌قدر شل باشد که به دست و ظرف بچسبد و نه آن‌قدر سفت باشد که حالت دهی به خمير مشکل باشد.
3. سپس خمير را 5 دقيقه با دست ورز می‌دهيم. بعد روغن را اضافه می‌کنيم و 5 دقيقه ديگر به ورز دادن ادامه می‌دهيم تا خمير کاملا حالت کشدار و سطحی صاف پيدا کند.
4. سپس خمير را 15 دقيقه استراحت می‌دهيم. بعد از اتمام زمان استراحت، چانه‌ها را به صورت بيضی شکل در می‌آوريم و در سينی پخت قرار می‌دهيم.
5. بعد از اين‌که فرم دهی انجام شد، روی خميرهای فرم داده شده را با نايلون می‌پوشانيم تا تقريبا به 2/5 برابر حجم خود برسند و وقتی که با انگشت اشاره آن را لمس می‌کنيم جای انگشت در خمير باقی بماند.
6. بعد از رسيدن خمير، به آرامی روی خميرها را با قلم‌مو به تخم مرغ آغشته می‌کنيم و روی آن کنجد می‌پاشيم. سپس در درجة حرارت 240 سانتي‌گراد می‌پزيم.

* دقت کنيد که قبل از قرار دادن خمير در فر، ظرفی داخل فر بگذاريد تا داغ شود و زمانی که خواستيد نان‌ها را داخل فر قرار دهيد مقداری آب داخل ظرف داغ شده بريزيد تا بخار لازم در اوايل پخت ايجاد شود و از خشک شدن سريع نان جلوگيری می کند.