1. ابتدا کره و پودر قند را با همزن برقی بزنید تا کاملا لطیف شود. تخم مرغ، وانیل و رنده پوست پرتقال را اضافه کرده، به هم زدن ادامه دهید تا مواد یک دست شوند. سپس آرد، بیکینگ پودر و نمک را الک کرده و به مخلوط اضافه کنید. آرد را کم کم به مواد اضافه کرده. خمیر را ورز دهید تا به دست نچسبد (اگر به دست چسبید، مقداری آرد مازاد بر دستور اضافه کنید). خمیر را در کیسه نایلونی قرارداده به مدت یک ساعت در یخچال بگذارید، فر را روی حرارت 350 درجه فارنهایت یا 175 درجه سانتی گراد تنظیم کنید. روی سطح صافی مقداری آرد پاشیده، خمیر را با وردنه به قطر نیم سانتی متر باز کنید و به شکل مورد نظر قالب بزنید و روی آن مقداری شکر پاشیده و داخل سینی فر قراردهید. سپس به مدت 10 الی 15 دقیقه در طبقه وسط فر قراردهید. پس از اینکه پخته شد، آنها را از فر خارج کرده، و روی سینی توری قراردهید تا خنک شوند.
2.طرز تهیه کلبه بیسکویتی: خمیر بیسکویت را که آماده کردید با یک کارد به شکل مورد نظر برش بزنید و در سینی که قبلا با کاغذ روغنی پوشانیده اید قرار دهید. به مدت 10 الی 15 دقیقه داخل فر بگذارید. سپس از فر درآورید و روی پنجره سیمی یا یک سینی قراردهید تا سرد شود.
3. کرم رویال را به کناره های بیسکویت بمالید و طبق شکل به یک دیگر بچسبانید. سقف خانه را هم کرم رویال بمالید و روی یکدیگر به آرامی قرار دهید. برای تزین هم می توانید کرم رویال را به رنگ دلخواه در آورید و تزیین کنید.