قالب گرد حلقه ای دیواره بلند به قطر 26 سانتی متر را چرب کنید. آرد را در یک ظرف الک کرده، وسط آن را گود کنید. مایه‌خمیر را داخل آن ريخته، با شیر و کمی آرد مخلوط كنيد. پيش خمیر درست کنید و روی آن را پوشانده به مدت 15 دقیقه در جای گرم استراحت دهید.( همه‌ي آرد را مخلوط نکنید)
کره را آب کرده (کره داغ نباشد) به همراه شکر، نمک و بقیه آرد و پیش خمیر مخلوط کرده به مدت 8 الی 10 دقيقه کاملاً ورز دهید تا حباب بیاندازد دوباره روی خمیر را بپوشانید و 30 دقیقه در جای گرم استراحت دهید.
گردوی آسیاب شده را با سفیده‌ي تخم مرغ، شکر، آب پرتقال و دارچین مخلوط کنید. خمیر را به طول 50×40 سانتی متر روی سطح آرد‌پاشی شده باز کنید، مایه‌ي گردو را روی آن بمالید و از طول لوله(رول) کنید. رولت را از وسط نصف کنید و هر دو را با هم بپیچید و يا سه قسمت کرده به صورت گیس باف ببافید.
رول بافته شده را درون قالب قرار داده، دو سر آن را به هم بچسبانید. خمیر را 25 دقیقه استراحت داده سپس روی آن را با كمك قلم‌مو زرده‌ي تخم مرغ مخلوط شده با شیر و شکر بماليد.
فر را از یک ربع قبل با حرارت 180 درجه‌ي سانتی گراد و یا 350 درجه‌ي فارنهایت گرم کرده، قالب را در طبقه‌ي دوم از پایین به مدت 30 يا40 دقیقه قرار دهيد.