1. برای تهیه کرپ، درون هم‌زن آرد، شیر، تخم‌مرغ، یک قاشق غذاخوری کره آب شده، شکر، وانیل و نوک قاشق نمک را با هم مخلوط کنید. هم زدن را تا اندازه‌ای ادامه دهید تا مایعی نرم و لطیف به دست بیاید.
2. روی تابه نازک به مقدار بسیار کم روغن بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید. آن را از روی حرارت بردارید. دو قاشق غذاخوری کره را داخل تابه بریزید. تابه را بچرخانید تا کره همه سطح آن را بپوشاند. دوباره تابه را روی حرارت بگذارید. مقداری از مایه کرپ را داخل تابه بریزید تا باز شود و یک طرف آن را به مدت یک دقیقه سرخ کنید. این کار تکرار کنید تا 6 عدد کرپ به دست بیاید.
3. در یک تابه دسته‌دار بزرگ دیگر، یک قاشق غذاخوری از کره باقی مانده را روی حرارت ملایم آب کنید. موزها را به آن اضافه کنید و موز را دو دقیقه تفت دهید تا طلایی شود. باید هر دو طرف موزها طلایی شوند. آن‌ها را از تابه خارج کنید و کناری بگذارید. یک قاشق غذاخوری دیگر داخل تابه بریزید و آناناس را اضافه کنید. آن را به مدت سه دقیقه تفت دهید تا طلایی شود. به طور مرتب آن را هم بزنید.
4. دو قاشق غذاخوری سس کارامل را به آن اضافه کنید تا گرم شود.
5. در این مرحله نیز موزها را اضافه کنید و هم بزنید.
6. درون تابه بقیه سس کارامل و آب را با هم مخلوط و گرم کنید.
7. در این لحظه سمت طلایی شده کرپ را درون بشقاب بگذارید. مخلوط میوه‌ها را وسط کرپ بریزید. کرپ را از وسط تا کنید تا روی میوه‌ها را بپوشاند و دوباره تا کنید تا یک مثلث ایجاد شود.
8. روی آن را با سس کارامل تزيین کنید.

* برای این‌که همیشه کرپ آماده در فریزر داشته باشید، آن‌ها را بپزید. اجازه دهید سرد شود و هر کدام را لای یک ورق روغنی قرار دهید. آن‌ها را داخل ظرف دردار و بی منفذ بگذارید و تا 4 ماه می‌توانید در فریزر نگهداری کنید. برای استفاده باید یک ساعت پیش از مصرف آن را از فریزر خارج کنید تا با دمای محیط یخ‌زدایی شود.