ابتدا ژله را آماده می کنیم به صورتی‌که محتویات بسته را ابتدا با سه چهارم لیوان آب جوش مخلوط می کنیم و بعد روی بخار کتری می گذاریم تا ژله کاملا شفاف بشه.
سپس با سه چهارم لیوان آب سرد مخلوط می کنیم و در قالب ژله می ریزیم و در یخچال می گذاریم تا ببنده.
در فاصله ای که ژله در یخچال هست دسر کسترد را آماده می کنیم .سه لیوان شیر را با شکر روی حرارت می گذاریم تا بجوشه. پودر ژلاتین را با کمی آب سرد مخلوط می کنیم تا حالت اسفنجی پیدا کنه وبعد روی بخار کتری می گذاریم تا ژلاتین کاملا حل بشه و شفاف بشه. برای دیدن مراحل آماده کردن ژلاتین می تونید اینجا را ببینید.
پودر کسترد را در نصف لیوان شیر خوب حل می کنیم سپس به شیر در حال جوش اضافه می کنیم وخوب هم می زنیم تا گلوله نشه وچند تا جوش بخوره. در آخر کمی هل وگلاب هم اگه اضافه کنید خوش عطر می شه. آن را از روی حرارت برمی‌داریم کمی که حرارت آن کم شد ژلاتین حل شده را به آن اضافه می کنیم.
سپس دسر کسترد را روی ژله بسته شده می ریزیم وحدود پنج الی شش ساعت در یخچال می گذاریم و سپس بر می‌گردانیم. برای برگرداندن آن مثل بقیه دسرها ابتدا با نوک چاقو دور دسر را آزاد می کنیم و سپس قالب دسر را حدود سی ثانیه در آب گرم فرو می بریم و بعد بر می گردانیم. می‌تونین توی ظرفی درست کنین که احتیاج به برگردوندن نداشته باشه.