1-ابتدا ژله انار را آماده می کنیم .به این صورت که پودر ژله را ابتدا با یک لیوان آب جوش مخلوط می کنیم وروی حرارت کتری می گذاریم تا شفاف بشه وبعد با نصف لیوان آب سرد مخلوط می کنیم .آنرا در قالب ژله می ریزیم (بهتره قالب ژله را نیم ساعت قبل خیس کنیم ودر یخچال بگذاریم ) ودر جای سرد یخچال می گذاریم تا ببنده .
2-آب انار را با سه چهار لیوان شکر ونشاسته ذرت وپودر کاسترد مخلوط می کنیم وروی حرارت ملایم می گذاریم وبه هم می زنیم تا کمی غلیظ بشه و حالت سس مانند پیدا بکنه وسس انار حاضر بشه.
3-پودر ژلاتین را با نصف استکان اب سرد مخلوط می کنیم تا حالت اسفنجی پیدا کنه وبعد روی بخار کتری می گذاریم تا شفاف بشه .
4-شیر را روی حرارت می گذاریم تا به جوش بیاد .زرده های تخم مرغ را با مابقی شکر خوب می زنیم ودر حالیکه حرارت زیر شیر را کم می کنیم به آن اضافه کرده وبه سرعت روی حرارت به هم می زنیم واین به هم زدن روی حرارت را حدود پنج دقیقه ادامه می دهیم تا زرده تخم مرغ حرارت لازم را ببینه .
5-وقتی شیر را از روی حرارت برداشتیم واز داغی ان کم شد ژلاتین حل شده را به آن اضافه می کنیم وسپس سس انار را هم به آن می افزاییم ودر آخر با خامه فرم گرفته مخلوط می کنیم .
6-دانه های انار را به صورت یکنواخت روی ژله بسته شده قرار می دهیم. ودر پایان کرم انار را به آرامی روی دانه های انار می ریزیم ودر حدود 7-8 ساعت در یخچال می گذاریم .

نکته
برای برگرداندن کرم ژله ابتدا با چاقو اطراف آنرارا آزاد می کنیم وبعد حدود ده الی بیست ثانیه قالب را در آب گرم فرو می بریم وسپس در ظرف مورد نظر بر می گردانیم .(برای اینکه بتونیم بعدا کرم را به راحتی در ظرف دسر حرکت دهیم بهتره ظرفمون را کمی مرطوب کنیم .)