کره و پودر شکر را در ظرفي با همزن برقي بزنيد تا نرم شود. سپس وانيل را اضافه کنيد. مواد خشک (آرد و بکينگ پودر) را الک کنيد و همراه پودر کاستارد به کرم اضافه کنيد. ابتدا کمي با دور کند همزن هم بزنيد و بعد همزن را کنار بگذاريد و با نوک انگشت ورز دهيد تا خمير به دست آيد.
از مايه به اندازة يک قاشق چايخوري برداريد، در دست گلوله کنيد و در سيني چرب شده بچينيد. با چنگال فشار کوچکي روي گلوله ها بياوريد تا رد خطوط چنگال روي آن بيفتد. سپس سينی را در فر از قبل گرم شده با حرارت 200 درجة سانتيگراد يا 400 درجة فارنهايت يا شماره 5 گازهاي 7 شماره‌اي، به مدت 10 تا 12 دقيقه قرار دهيد تا فقط کمي کف آن طلايي شود. بعد از خنک شدن شيريني ها، روی آنها کمي پودر قند بپاشيد.
براي تهية کرم وانيلي، کره، وانيل و شير عسل را در ظرف کوچکي با همزن برقي مخلوط کنيد و به تدريج پودر قند را بيفزاييد تا به صورت کرم درآيد. کرم آماده شده را بين دو عدد از شيريني ها قرار دهيد. دقت کنيد با مقادير اين دستور، حدود 20 عدد شيريني تهيه می شود.
نکته: بايد شيريني ها در سينی 5 سانتي‌متر از هم فاصله داشته باشند. پودر کاستارد پودر زرد رنگي است که می توانيد از فروشگاه هاي بزرگ تهيه کنيد. مي توانيد به جاي کرم وانيلي از مارمالادي که رنگ قرمز دارد، مثل مارمالاد توت فرنگي استفاده کنيد.