سوپ بُرش در کاسه کدو تنبل سوپ برش يکي از معروف ترين سوپ هاي روسي است که با توجه به ماده اصلي آن يعني چغندر فقط مي شود آن را در فصول سرد سال تهيه کرد، حالا اگر مي خواهيد همين سوپ فصل را فانتزي سرو کنيد، يک کدو حلوايي را به شکل سوپ خوري درآورده و سوپ فصل را در آن سرو کنيد.
1-ابتدا گوشت را به اندازه گوشت خورشي برش زده و کنار بگذاريد. هويج و پياز را پوست کنده و بشوييد. هر دو را نگيني ريز خرد کنيد و کنار بگذاريد.
2-چغندر را هم نگيني ريز کنيد.سپس در يک قابلمه مناسب مقداري روغن زيتون يا کره بريزيد و گوشت، پياز، هويج و چغندر خرد شده را در قابلمه ريخته و به همراه کره تفت دهيد. و فلفل را هم اضافه کرده و مواد را به مدت 5 دقيقه روي حرارت تفت دهيد.
3-بعد در اين مرحله آب گوجه فرنگي و سوپ الیت که با 2 لیوان آب مخلوط کرده را به مواد اضافه کرده و به مدت دو ساعت صبر کنيد تا مواد بجوشند
4-.بعد از پخت مواد، چند عدد برگ بو و سرکه را به سوپ اضافه کنيد و يک ساعت ديگر صبر کنيد تا سوپ غليظ شود. بعد از اين مدت برگ هاي بو را از قابلمه خارج کرده و سوپ را در ظرف مورد نظر ريخته و با خامه و جعفري تزئين کنيد.

نکته: اگر آب گوجه فرنگي را خودتان تهيه مي کنيد بهتر است چند گوجه فرنگي نرم را پوره کنيد، پوست هاي آن را جدا کنيد و در سوپ بريزيد. يا مي توانيد آب گوجه فرنگي را از سوپرمارکت ها به صورت نوشيدني هاي بسته بندي يک ليتري تهيه کنيد. توجه: مواد بالا براي تهيه غذاي 2 نفر مي باشد.