1. کیک را طبق دستور آن که در همین سایت نیز می باشد تهیه کرده و بعد از پخت و خارج کردن آن از قالب در یخچال گذاشته تا مقداری سرد شود.
2. کیک را با کرم رویال یا خامه فرم گرفته کاملاپوشانده و در یخچال بگذارید.
3. برای تهیه آدم برفی از پشمک استفاده نموده به این ترتیب که برای تنه از یک فنجان گرد متوسط استفاده نموده و مقداری پشمک در آن ریخته و با دست فشار داده تا فرم بگیرد و از هم باز نشوند، برای سر نیز می توان از جا تخم مرغی استفاده نمود و مانند تنه عمل کرد، برای کلاه می توان از ته چغندر و برای چشم ها از شاهدانه یا هر چیزی شبیه آن استفاده کرد، برای دماغ نیز ار یک هویج کوچک استفاده کنید و آدم برفی را روی کیک گذارید.
4.برای ساخت کلبه مقداری از چوب شورها را نصف کرده و در کیک به شکل یک مربع فرو کنید ، برای ساخت سقف چوب شور ها را کنار هم گذاشته و به کمک نخ بهم متصل نموده و روی چوب شور قبلی بگذارید، از پشمک به عنوان برف روی سقف استفاده می کنیم.
5.با سنگ شکلاتی روبروی کلبه یک جاده درست کرده و یک سمت آن چند چوب شور بعنوان درخت داخل کیک فرو کرده و پشمک روی آنها ریخته تا نشان دهنده برف باشد.
نکته از بیسکویت شکلاتی یا همان چوب شور می توانید دور کیک را حصار درست نمایید. از هر وسیله تزیینی و خوراکی دیگری برای تزیین به دلخواه خود می توانید استفاده کنید.