دالسات بيبيمباپ

برنج را با آب سرد شسته و آبکش كنيد، سپس اين عمل را دوبار تكرار كنيد تا مطمئن شويد همه‌ي دانه‌هاي برنج كاملاً شسته شده‌اند. برنج را در قابلمه ای بريزيد و کف دست خود را صاف بر روي آن قرار دهيد و درون قابلمه آب سرد بريزيد تا روي دست شما را بگيرد. درب آن را ببنديد و بگذاريد به آرامي بجوشد تا آب آن بخار شود (تقريباً 20 دقيقه طول می کشد).
گوشت را با يك قاشق غذاخوری سویا سس، كمي روغن كنجد، 3 قاشق چايخوري سير، شكر و كمي فلفل مخلوط كنيد. آن را سرخ كرده و سريع هم بزنيد تا گوشت به رنگ طلايي مايل به قهوه‌اي در آید، سپس مواد را كنار بگذاريد.
قارچ‌ها را با بقيه‌ي سویا سس، كمي روغن كنجد، 2 قاشق چايخوري سير و فلفل مخلوط كرده و كنار بگذاريد.
هويج را با كمي روغن كنجد و 2 قاشق چايخوري سير و مقداری نمك و فلفل به سبک شرقی تفت داده و سريع هم بزنيد. آن را درون یک بشقاب ريخته و همين عمل را با ديكون (ترب سفید) و كدو سبز تكرار كنيد.
يك قابلمه آب را بجوشانيد و به مدت 15 ثانیه برگ‌هاي اسفناج را در آن بپزید. سپس آنها را بيرون آورده، آبکش كنيد و در يك كاسه بريزيد و كمي روغن کنجد، سير و نمك و فلفل به آن اضافه كرده و هم بزنید. اين كار را با جوانه‌ي لوبيا نيز انجام دهيد.
يك قاشق چايخوري روغن كنجد، کف هر كاسه‌ي سنگي بريزيد. مقداري برنج پخته در هر كاسه ريخته و کپه‌ي كوچكي از گوشت و سبزيجات روي آن درست كنيد. زرده‌ي خام تخم مرغ را به آرامي در وسط مواد قرار داده و يك قاشق چايخوري (يا بيشتر) گوچوجانگ( رب گوجه تند)در اطراف آن بريزيد. يك قاشق غذاخوري ديگر روغن كنجد درون هر كاسه بريزيد.
كاسه‌هاي سنگي را به مدت تقريباً 5 دقيقه يا تا زماني كه صداي جلز ولز برنج را بشنويد، روي حرارت زياد اجاق گاز قرار دهيد.
با احتياط، كاسه‌هاي سنگي را از روي حرارت برداشته و غذا را سرو نمایید.