بوبور چاچا

شکر، آب و برگ پاندان را داخل قابلمه ای ریخته و همه را بجوشانید و هم بزنید تا شکر کاملاً حل شود. تارو و سیب زمینی شیرین را افزوده و آنقدر بجوشانید تا نرم شوند. بگذارید سرد شوند و سپس آنها را داخل یخچال بگذارید. ساگو را به جوش آورید و آنقدر آب بریزید تا نرم شود. سپس آن را آبکش کرده و با آب سرد بشویید. آن را درون یک کاسه ریخته، رویش آب سرد بریزید و بگذارید کنار بماند.
برای درست کردن سوپ نارگیل، شکر و نیمی از آب نارگیل و برگ پاندان را در ظرفی ریخته و آرام بجوشانید تا کارامل شود. ظرف را از روی حرارت برداشته و بقیه آب نارگیل را به آن اضافه کرده و هم بزنید. درباره ظرف را به روی اجاق برگردانده و به مدت یک دقیقه آرام حرارت دهید تا بخار شود. شعله را خاموش کرده و شیر نارگیل و نمک را درون مخلوط ریخته و هم بزنید. اجازه دهید مواد خنک شوند.
برای درست کردن نارگیل برشته، فر را روی حرارت 150درجه سانتیگراد گرم کنید. با یک کارد نارگیل را بتراشید. تراشه های نازک نارگیل را داخل سینی فر گذاشته و به مدت یک ساعت حرارت دهید تا طلایی و خشک شود. سپس اجازه دهید خوب سرد شوند.
برای سرو، تکه های تارو و سیب زمینی شیرین را داخل یک کاسه بریزید. ساگو را با قاشق روی آن پخش کنید و بعد سوپ نارگیل را روی آنها بدهید. با نارگیل برشته آنها را تزیین کنید.