1-شالوت ها،‌ سير، زنجبيل، فلفل چیلی، ميگوي خشك و آب را درون یک مخلوط كن ريخته و مخلوط كنيد تا خمير نرمي به دست آيد.
2-پوست ميگوها را بكَنيد. روغن را در ظرف بزرگي گرم كرده و پوست ميگوها را حدود يك دقيقه در آن سرخ كنيد تا رنگشان قرمز شود. پوست ميگوها را از روغن رنگي بیرون آورید. خمير مخلوط شده را به روغن اضافه كرده و يك دقيقه سرخ كنيد. سپس خمير لاكسا را به آن بيافزاييد و تا هنگامي كه عطر آن بلند شود، آنها را سرخ كنيد. عصاره مرغ را اضافه كرده و بگذاريد بجوش بیاید. خامه نارگيل را افزوده و حرارت را كمي پايين بياوريد تا به آرامي بجوشند. كوفته‌ي ماهي، توفو و شكر را همزمان با سس ماهي و نمك و در آخر آب لیمو اضافه نمایید.
3-نودل‌هاي برنجي را در يك دیگ جداگانه با آب در حال جوش بپزيد، آنها را با ملاقه داخل یک آبکش بریزید. نودل‌هاي تخم مرغي را به آب داخل دیگ اضافه كرده تا گرم شوند و سپس آنها را نیز آبکش نمایید. ميگوهاي پوست كنده را در همان آب دیگ، آب پز كنيد.
4-در هر كاسه مقداري نودل و ميگو بريزيد. سوپ ماهي را با ملاقه روي آن ريخته و بر روي آن مرغ رشته شده و جوانه‌ي لوبيا بريزيد. كمي پيازچه، فلفل چيلي، گشنيز و پیاز شالوت تازه نيز روي ظرف بريزيد. قبل از سرو، مقداري ليمو روی مواد بچکانید.

خلاصه ای در باره این رسپی:
اگر ميز را قبلاً چيده باشيد و تمام چاشني‌ها را آماده كرده باشيد،‌ اين يك غذاي عالي است كه براي گروهي از دوستانتان سرو مي‌كنيد. آن را با اضافه كردن نودل كامل كنيد تا به عنوان يك آشپز نابغه از شما قدرداني شود!