رویه کیک
با استفاده از همزن برقی، پنیر خامه و کره را در کاسه بزرگ بزنید تا تا صاف و یکدست شود. شکر و مربا را اضافه کرده و مجددا" بزنید خامه را در کاسه جداگانه بزنید تا فرم بگیرد و آن را به مواد قبلی اضافه کنید و خوب با مواد مخلوط کنید. کرم آماده شده رو در حدود 2 ساعت در یخچال قرار دهید.
کیک
دو تا قالب 9 اینچی رو چرب کنید و آماده کنار بذارید. فر رو روی 325 درجه تنظیم کنید آرد رو الک کنید با همزن برقی کره، نمک، بکینگ پودر و جوش شیرین را در کاسه متوسط بزنید تا پف کرده و سبک شود.
تخم مرغ ها را دانه دانه اضافه کنید با همزن بزنید وانیل را اضافه کنید و مجددا" هم بزنید. خامه ترش را اضافه کنید و 30 ثانیه دیگر هم بزنید. آرد را در سه مرحله اضافه کنید. مایه را در قالب ها ریخته و حدود 50 دقیقه در فر قرار دهید.
وقتی کیک پخت اجازه دهید در قالب بماند تا خنک شود بعد با یک چاقوی کوچک دور آن را جدا کرده از قالب خارج کنید و روی توری بگذارید تا کاملا" خنک شود.
با استفاده از چاقو بزرگ دندانه دار، به صورت افقی( از عرض) به دو نیم کنید. و به طوری که محل برش به سمت بالا باشد بشقاب یا ظرف کیک قرار دهید. 2 قاشق غذاخوری مربا توت فرنگی، سپس ¾ فنجان رویه خامه‌ای و آخر سر ¾ فنجان توت فرنگی خرد شده روی لایه کیک را بپوشانید این‌کار را برای همه لایه ها تکرار کنید با دو فنجان از کرم روی کیک رو و دیواره‌های کیک رو پوشش دهید تا کاملا"همه کیک را بپوشاند. مربای باقیمانده را با قاشق روی کیک بریزید و با پشت قاشق با حرکت چرخشی دست روی کیک را طرح دهید.