1. ابتدا زرده‌هاي تخم‌مرغ، شكر و وانيل را با هم مي‌زنيم تا پف كند، عسل و شير عسلي را به آن اضافه كرده و به هم مي‌زنيم تا كاملا مخلوط و يك‌دست شوند. بهتر است اين كار را روي بخار آب‌جوش انجام دهيم تا زرده‌ها بپزند.
2. مخلوط زرده را با خامه فرم گرفته و پودر سرلاك مخلوط كرده و كنار مي‌گذاريم.
3. ورقه‌هاي ژلاتين را داخل آب سرد قرار داده تا نرم شوند، سپس داخل ظرفي فلزي قرار داده و روي بخار آب مي‌گذاريم تا ذوب شوند.
4. ژلاتين را به مواد اضافه كرده و همه را با هم مخلوط مي‌كنيم. مقداري از مواد را به رنگ دلخواه درآورده، داخل ديسك‌مت( قالب سيليكوني) مي‌كشيم و با پالت‌ اضافه‌هاي آن را جمع مي‌كنيم.
5. رينگ را دور ديسك‌مت قرار داده، فندق و چيپس شكلات را به بقيه مواد اضافه مي‌كنيم، سپس آن‌ها را روي ديسك‌مت داخل رينگ ريخته و به مدت 8 ساعت داخل يخچال مي‌گذاريم تا كاملا خودش را بگيرد.
6. سپس دسر را برگردانده و رينگ را از دور آن برمي‌داريم و اطراف آن را با زرورق شكلات تزيين مي‌كنيم.
7. براي اين كار ابتدا شكلات را ذوب كرده و كنار مي‌گذاريم تا كاملا خنك شود اما به صورتي كه كاملا خودش را نگيرد. دماي شكلات براي اين‌كار بايد حدود 32 درجه باشد.
8. روي ميز را سلفون كشيده و كنار دسر را اندازه‌گيري مي‌كنيم و شكلات ذوب‌شده را روي زرورق ريخته و با پالت صاف مي‌كنيم. اجازه مي‌دهيم تا شكلات كمي خودش را بگيرد، سپس تا وقتي كه هنوز نرم است آن را بلند كرده و به ديواره‌هاي دسر مي‌چسبانيم. در نهايت دسر را با مرواريد‌هاي تزييني خوراكي يا ميوه‌ تزيين مي‌كنيم.