1. بيسكويت را با دست يا گوشت‌كوب خرد كنيد، پودر كاكائو، شكر، فندق خرد شده و كره آب شده را به آن افزوده و با نوك انگشتان خوب زير و رو كنيد تا مواد حالت چسبندگي پيدا كند و آن را كف يك قالب كمربندي مربع شكل به ابعاد21×21 سانتي‌متر ريخته و سطح آن را با پشت قاشق يا دست صاف كرده و فشار دهيد تا كاملا منسجم شود و آن را نيم ساعت در يخچال بگذاريد.
2. ژلاتين را به طريق بن‌ماري با يك چهارم پيمانه آب آماده كنيد. 500 گرم از توت‌فرنگي‌ها را خرد كرده و با 100 گرم شكر و يك سوم پيمانه آب و 3 قاشق آرد ذرت مخلوط كرده و روي حرارت بگذاريد.
3. بعد از جوش آمدن اجازه دهيد تا توت‌فرنگي به مدت 15 دقيقه روي حرارت ملايم پخته و آماده شود. سپس ظرف را از روي حرارت برداشته بگذاريد 30 دقيقه بماند تا كاملا خنك شود.
4. پنير خامه‌اي و خامه و شكر را با همزن بزنيد تا فرم بگيرد و سفت شود و نيمي از ژلاتين آماده را به آن افزوده و با دور كند همزن بزنيد تا ژلاتين با همه مواد مخلوط شود.
5. نيمي از اين مواد را روي خمير بيسكويت بريزيد و سطح آن را صاف كنيد. توت‌فرنگي پخته خنك را رويش مواد ريخته و باز سطح آن را صاف كنيد.
6. باقي كرم پنير و خامه را روي توت‌فرنگي‌ها بريزيد و آرام سطح آن را صاف كنيد و با برش‌هاي توت‌فرنگي تمام سطح ساندويچ چيز كيك را تزيين نماييد و با ژله يا مارمالاد توت فرنگي روي آن را پوشش داد و در يخچال قرار دهيد تا كاملا خودش را ببندد.