مايه خمير را با آب مخلوط كنيد و 15 دقيقه روي آن را بپوشانيد و بگذاريد تا فعال شود. بعد از فعال شدن مايه خمير، شير، شكر، نمك، تخم مرغ و كره نرم شده را به آن اضافه كنيد و آرد را به تدريج به آن بيفزاييد. دقت كنيد كه ابتدا 350 گرم از آرد را اضافه كرده و مخلوط كنيد. سپس در صورت نياز آرد را روي ميز بپاشيد و خمير را ورز دهيد تا صاف و يكدست و انعطاف پذير شود.
خمير را در ظرف تميزي بگذاريد و روي آن را بپوشانيد يك ساعت و نيم استراحت كند و حجم آن دو برابر شود. مواد مياني را كاملاً با هم مخلوط كنيد و كنار بگذاريد. خمير را بعد از استراحت كمي ورز دهيد و به اندازه مستطيل 30 در 40 سانتيمتر باز كنيد. مواد مياني را به شكل طولي در مركز آن قرار دهيد؛ طوري كه از دو طرف خمير به يك اندازه، فاصله خالي بماند. كناره هاي خمير را دو سانتيمتر دو سانتيمتر به شكل مورب برش دهيد و به شكل ضربدر روي هم بياوريد. سيني فر را چرب كنيد و نان را داخل آن قرار دهيد. روي سيني خمير را كاملاً بپوشانيد تا حجم آن دو برابر شود.
سپس روي آن را با تخم مرغ زده برس بزنيد و در فر 190 درجه سانتيگراد 30 دقيقه بپزيد تا سطح روي آن كاملاً طلايي شود. بعد از فر خارج كنيد و پس از خشك شدن آن را برش بزنيد.