1.ابتدا کیک را طبق دستور آماده می کنیم. سپس به سه قسمت تقسیم می کنیم و رنگ مورد نظر را با نوک چاقو به مواد کیک اضافه می کنیم و تقسیم کننده را در قالب گذاشته و مواد رنگی را یکی در میان توی قالب می ریزیم کمی صبر می کنیم و تقسیم کننده را به آرامی به صورت عمود از قالب جدا می کنیم. و درون قالب بعدی می گذاریم و این بار جای رنگ ها را عوض می کنیم. و کار را به صورت قبل دوباره تکرار می کنیم. هر سه قالب از مواد رنگی که به صورت یک درمیان رنگ شده را درون فری که از قبل روی ۱۷۰ درجه سانتی گراد گرم شده در طبقه وسط فر به مدت ۳۰ تا ۴۰ دقیقه قرار می دهیم. زمانی که چنگال را در مواد کیک فرو بردیم و مواد خام به آن نچسبید کیک آماده است.
2.لایه های کیک را با خامه و گردو و شکلات و موز خرد شده روی هم قرار می دهیم. درصورتی که دوست داشته باشید کیک کمی نرم تر و شیرین تر باشد می توانید شربت یا کمی شهد روی لایه های کیک بریزید. با خامه دور کیک و روی کیک را بپوشانید.
3.اگر می خواهید باید مقدار خامه دور کیک را با ضخامت یبیشتر روی کیک قرار دهید و سپس کیک را بچرخانید و این وسیله که به مانند شانه می ماند را به صورت عمودی روی دیواره کیک قرار دهید زمانی که کیک را می چرخانید خطوط روی کیک پدیدار می شوند که با چرخش دوباره می توانید به آن نظم بدهید.
4.مقداری از خامه را در چند ظرف بریزید و با نوک چاقو رنگ مجاز خوراکی به آن اضافه کنید. مقدار رنگ را اول کم بریزید اگر لازم شد دوباره می توانید رنگ را اضافه کنید.مقداری ژله بریلو بی رنگ را با رنگ قرمز مخلوط کنید و برای نوشتن و تزیین کیک استفاده کنید.
5.کیک را در چند مرحله تزیین کنید هر بار که تزیین می کنید حدود نیم ساعت داخل یخچال بگذارید تا کیک و خامه خنک شود و فرم و شکل خامه بهتر بماند. خامه را به اندازه مورد مصرف بیرون یخچال بگذارید بقیه را در یخچال بگذارید تا موقع استفاده خنک و سفت باشد.