1-ابتدا گوشت چرخ کرده را با کمی روغن تفت می دهیم سپس نمک و فلفل را اضافه کرده و باز هم کمی تفت می دهیم. حال قارچ های ورقه شده را ااضافه کرده و تا زمانی که آب بیاندازد تفت می دهیم. حالا رب گوجه فرنگی ، پیاز داغ ، سیر داغ و آب مرغ را اضافه می کنیم و چند دقیقه دیگر تفت می دهیم.
2-حالا نوبت به اضافه کردن بادمجان سرخ شده می رسد.در ظرف دیگری سس سفید را آماده می کنیم. نخست کره را با کمی روغن آب می کنیم و بعد آرد را اضافه می کنیم. آرد را خوب تفت می دهیم تا بوی خامی آن رفع شود. حالا شیر را آرام آرام به آن اضافه می کنیم. کمی نمک و فلفل هم باید با این سس اضافه کنیم. زمان می دهیم تا روی حرارت بسیار ملایم در حالیکه دائم هم می خورد غلظت پیدا کند. سس سفید آماده شده را به مخلوط گوشت اضافه می کنیم.
3-کف ظرف مخصوص را با یک لایه لازانیا پر می کنیم. مایه گوشت را روی این لایه می ریزیم. بعد یک لایه دیگر لازانیا می ریزیم. تا تمام شدن مواد و لازانیا این کار را ادامه می دهیم. توجه داشته باشید که لایه آخر باید مایه گوشت باشد که سطح آن را با پنیر پیتزا پوشانده ایم. حالا 2 لیتر شیر به ظرف اضافه می کنیم. . روی ظرف را با فویل می پوشانیم و روی فویل چند سوراخ ایجاد می کنیم.
4- فر را با حرارت 180 درجه سانتیگراد از نیم ساعت قبل گرم کرده ایم.حالا ظرف را در فر به مدت 10 دقیقه قرار می دهیم. بعد از این ده دقیقه ظرف را از فر بیرون می آوریم. فویل را از روی آن برداشته و باز ظرف را به اندازه ای که پنیر روی مواد طلایی شود در فر قرار می دهیم. بعد از این مدت غذا آماده سرو است.