ابتدا مواد ترکیب پنج ادویه را با هم مخلوط کرده و آن را کنار بگذارید.
هشت پا را تمیز کنید، برای این کار ابتدا پاهایش را جدا کنید سپس محتویات درون آن را خالی کنید و استخوان پشتی آن را بردارید. اگر تمایل دارید پوست آن را نیز بگیرید. بازوهای آن را از قسمت سر جدا کرده و سرش را دور بیندازید. تکه های هشت پا را به صورت مثلثی برش بزنید زیرا باعث می شود هنگام پخت پیچ بخورد.
در یک کاسه، آرد را با یک قاشق روغن و کمی آب مخلوط کرده تا خمیری به دست آید. هشت پای خرد شده را در این مواد قرار داده و خوب روی آنها را پوشش دهید. به مقدار کافی آرد ذرت روی آنها بپاشید تا تکه ها دیگر چسبندگی نداشته باشند.
در تابه گود به مقدار کافی روغن نباتی بریزید تا غذا در آن غوطه ور شود و تا زمانی مواد را سرخ کنید که روی آنها طلایی و ترد شود. آنها را با کفگیر سوراخ دار بردارید تا روغن اضافی شان گرفته شود. زمانی که تمام تکه ها سرخ شدند، مقدار بیشتر روغن را از تابه خارج کنید.
در مرحله بعد پیازچه، سیر و فلفل چیلی را در تابه بریزید و به مدت 30 ثانیه تفتبدهید تا بوی آنها بلند شود. تکه های هشت پا را به تابه بازگردانده و 2 تا 3 قاشق چایخوری پودر پنج ادویه اضافه کنید و خوب مواد را زیر و رو کنید. در آخر هم شائوشینگ را اضافه کرده سریع به هم بزنید و بدون درنگ غذا را سرو کنید.

خلاصه ای در باره این رسپی:
این غذا بسیار نرم، ترد و خوشمزه است و راز طعم خوب این غذا نمک پنج ادویه است.