خلال‌های پوست پرتقال را با چاقو بسیار ریز کنید و خرد کنید. سپس خمیر مارسیپان, خلال‌ها، رنگ نارنجی و اسانس پرتقال و عرق بهارنارنج را با هم مخلوط کرده و خوب ورز دهید تا یکدست شود. در این زمان اگر دیدید خمیر خشک است کمی می‌توانید عرق بیشتر اضافه کنید.
از خمیر یک تکه بردارید ابتدا بر روی سطح کارتان لوله کنید. سپس آن را با دست تقریبا چهار گوش کنید (مانند شکل کمی شکل 4 گوش به خودش بگیرد) سپس آنها را در یخچال بگذارید تا کاملا سرد شوند. بر روی یک سینی فویل بکشید و بگذارید در یخچال یا فریزر که کمی سطح آن سرد شود. در این فاصله شکلات را همراه با کره و اسانس کارامل و یا مجددا اسانس پرتقال به صورت غیر مستقیم( به صورت بن ماری) ذوب کنید.
مارسیپان‌های سرد شده را از یخچال بیرون بیاورید و در شکلات ذوب شده فرو ببرید این کار را می‌توانید با یک چنگال انجام دهید. سپس بیرون آورید و کمی نگه دارید تا زیادی شکلات بریزه سپس آن را را احتیاط بر روی فویل خنک شده بگذارید. بعد ار تمام شدن کار دوباره سینی را داخل یخچال بگذارید تا خودش را بگیرد. سپس شکلات سفید را باز به طریق بن ماری ذوب کنید و روی شکلات‌ها بریزید این کار را می‌توانید با یک کارد انجام دهید کارد را داخل شکلات بزنید و بیرون بیاورید و به سرعت روی شکلات‌ها حرکت بدهید به صورت رفت و آمدی دستتان را حرکت بدهید و مجددا این کار را تکرار کنید.
می‌توانید هر تزیینی که دوست دارید بر روی شکلات‌ها انجام دهید. می‌توانید روی آن از خرده بیسکویت یا خرده مغزها مانند بادام زمینی یا نارگیل رنده شده استفاده کنید. تزیین آن کاملا بستگی به ذائقه شما دارد.