1. ابتدا پیاز را نگینی خرد کرده با کمی‌ روغن تفت می‌دهیم، سینه مرغ را خیلی‌ کوچک تکه کرده با پیاز سرخ می‌کنیم، کمی‌ که تفت خورد ادویه‌ها را اضافه کرده خوب مخلوط می‌کنیم.
2. شعله را خاموش کرده، مرغ را کنار می‌گذاریم، می‌ریم برای مرحله بعدی، الان می ریم سراغ پختن فارفله‌ها، آب با کمی‌ نمک بذارید بجوش بیاد، وقتی‌ بجوش آمد، فارفاله‌ها را اضافه کنید تا نرم بشن، ولی‌ نه اونقدر که از شکل بيوفتن و بعد آبکش کنید و آب سرد بریزید روش تا به هم نچسبن وگرنه از شکل میفتن و به هم می‌چسبن.
3. حالا می‌ریم برای سٔس، ۲ قاشق آرد را با ۱ لیوان شیر مخلوط کنید هم بزنید، بذارید رو شعله تا به جوش و غليظ بشه. اگه دیدید خیلی‌ غلیظ شد، شیر اضافه کنید کمی‌ بجوش آمد ۲۰ گرم کره اضافه کنید، می‌تونید برای این‌که طعم خیلی‌ خوبی‌ داشته باشه ۱ عدد قرص مرغ بندازید توش تا خوش طعم بشه.
4. بعد ۳ قاشق پنیر خامه‌ای‌ کرافت یا هر چیزی که دوست دارید را اضافه کنید، مرتب هم بزنید کمی‌ که جا افتاد و غلیظ شد کافی است.
5. بعد فارفاله‌ها و مرغ با تمام سٔس مخلوط کنید، می‌تونید ۱۰ دقیقه بذارید تو فر‌ تا کمی‌ جا بیوفته، الان می‌تونید نوش جان کنید، اگه دوست دارید چاق بشید می‌تونید پنیر پیتزا بارونش کنید.