1. ابتدا زعفران را با شکر ساییده و کنار بگذارید.
2. خمیر مایه تازه را با دست ریز‌ ریز کنید و چند قاشق از شیر ولرم به آن اضافه كنيد و در دمای اتاق قرار دهيد( یه کوچولو گرم باشد تا خمیر مایه در آن حل شود مراقب باشید داغ نباشه فقط کمی گرم باشد) تا حل شود.
3. کره را آب کنید و با زعفرا ن به باقی شیر اضافه کنید.
4. باقی مواد به جز کشمش را با هم مخلوط کنید، خمیر مایه را هم اضافه کنید. شروع به ورز دادن کنید( آرد را هم که می‌دانید باید از قبل الک کرده باشید) در دستگاه خمیر زنی 10 دقیقه و با دست حدود 15 دقیقه ورز دهید.
5. در انتها مقدار کمی از کشمش‌ها را برای تزیین کنار بگذارید، بقیه را با خمیر مخلوط کنید. خمیر را گلوله کنید و روی آن را با یک پارچه بپوشانید و در دمای اتاق 30 دقیقه بگذارید بماند. بعد از 30 دقیقه خمیر را به 20 تا 25 گلوله کوچک قسمت کنید. آن‌ها را گرد کنید و 10 دقیقه به آن استراحت دهید.
6. سپس هر کدام از گلوله‌ها را به شکل استوانه شکل دهید. سپس هر کدام از طرف‌ها را به طرف مرکز لوله کنید. تا شکل 8 یا S بسته را پیدا کنند و در وسط هر کدام یک کشمش بگذارید. با کشمش باقی مانده آن‌ها را تزیین کنید.
7. سپس یک ورقه روغنی را چرب کنید و خمیرها را روی آن بگذارید و روی آن را با یک پارچه یا حوله بپوشانید و30 دقیقه تا 40 دقیقه( تا زمانی که حجم آن 2 برابر شود) به آن استراحت دهید.
8. سپس تخم‌مرغ را با 2 قاشق آب هم بزنید و با قلم‌مو روی خمیرها بمالید و آن‌ها را در فری که از قبل روی 220 گرم کرده‌اید به مدت 10 دقیقه یا تا زمانی که روی آن طلایی و زرد شود و پف کند بگذارید.

* اگر خمير مایه آماده ندارید 14 گرم خمیر مایه را با کمی شکر مخلوط کنید و کمی شیر گرم را روی آن بریزید. کمی هم زده و 10 دقیقه در جای کمی گرم بگذارید روی آن را بپوشانید تا ور بیاید و اسفنجی شود سپس این خمیر مایه آماده را با بقیه مواد مخلوط کنید.