ابتدا با مخلوط کردن مواد خشک آغاز می‌کنیم. می‌تونیم با دست یا همزن اینکار انجام بدیم. سپس تکه های کره می افزاییم درجه همزن از متوسط به زیاد تغییر می‌دهیم. تقریبا 4 دقیقه اینکار انجام می‌دهیم تا شکل نون خرده شود. سپس آب یخ اضافه می‌نماییم . درجه همزن را کم می‌کنیم تا خمیر بدست بیاید اگه خمیرش خشک بود یک قاشق آب دیگر می افزاییم آن‌را روی یک تخته آردپاشی شده قرار داده و شروع به ورز دادن می‌کنیم سپس آن‌را بصورت دو تکه خمیر می‌کنیم آنها بصورت مستطیل در می‌آوریم. به دوصورت می‌توان پهن کرد یکی اینکه بین دو کاغذ روغنی با استفاده از وردنه آن‌ها را باز کرد یا روی تخته آرد پاشی شده اینکار را انجام داد. خمیر دوم را بدین صورت پهن کنید تا جایی مستطیل بطول تقریبا 36 در 48 سانتي‌متر داشته باشید می‌تونید.
20 تا 30 دقیقه خمیرهای باز شده را در یخچال قرار دهید( روی آنها را کاغذ روغنی بپوشانید). وقتی خمیر کمی سفت شد مجددا بروی تخته آردپاشی شده برگردانید اگه خواسته باشید می‌تونید اطراف خمیر صاف با کاتر صاف کنید. روی یکی از خمیرها با فواصل معین مربا یا هر فیلینگ دلخواه دیگر مثل نوتلا قرار می‌دهیم. از تخم مرغ زده شده برای لبه ها و فواصل بین فیلنگ ها استفاده می‌نماییم. به این دلیل که وقتی خمیر دوم روی آن قرار می‌دهیم خوب به هم بچسبند کمی برروی آن با دست فشار می‌دهیم تا خوب به هم بچسبند.
بوسیله چاقو آنها را می‌بریم و توسط چنگال لبه ها به هم می‌چسبانیم. آنها را داخل سینی روی کاغذ روغنی قرار می‌دهیم و تخم مرغ زده شده با برس روی خمیر می‌کشیم.
به مدت 2-1 ساعت در یخچال آن‌را استراحت می‌دهیم. کمتر از یک‌ساعت سبب چروکیده شدن تارت داخل فر می‌شود.
فر را با دمای 175 درجه سانتی‌گراد از قبل روشن می‌کنیم بعد از اتمام زمان استراحت مجددا با تخم مرغ برس می‌کشیم سپس با چاقو چند شکاف برروی پاپ تارت‌ها ایجاد می‌کنیم. روی آنها را پودر شکر می‌پاشیم تا زمانی‌که رنگشان تغییر کنند در فر می‌پزیم.