1.فر را با حرارت 200 درحه سانتیگراد روشن کنید تا گرم شود.
2. سفیده و زرده تخم مرغ ها را جدا کرده، زرده ها را با نصف از وانیل و نصف از شکر با همزن زده تا کرم رنگ و کشدار شود، سپس رنده پوست پرتقال
3.آرد را که قبلا الک کرده اید در چند نوبت به مخلوط اضافه کرده و با لیسک هم بزنید و در آخر عسل را اضافه کنید.
4. مایه رولت را در قالب 30 در 40 سانت که قبلا کاغذ روغنی انداخته اید ریخته و در سطح قالب صاف کنید، سپس آنرا در فر گرم شده در طبقه بالا به مدت 10 الی 15 دقیقه قرار دهید.
5.یک دستمال یا حوله را کمی نمناک کرده و روی سطح صافی پهن کنید، سپس یک کاغذ روغنی بزرگتر از اندازه قالب را روی آن قرار دهید.
6.نان رولت را که از داغی افتاده است روی کاغذ برگردانده و به آرامی کاغذ چسبیده به آن را جدا کنید و همان کاغذ را دوباره روی نان بگذارید و نان رولت را همراه با 2 کاغذ زیر و رو و همچنین دستمال نمدار 2 بار رول کرده و باز کنید و در نهایت نان را برگردانده و یکبار دیگر رول کنید.
7.دستمال و کاغذ رویی را از نان جدا کرده، خامه فرم گرفته را روی سطح نان ریخته و صاف کنید، سپس لبه نان را با دست به داخل فشار دهید تا هنگام رول کردن از جای خود تکان نخورد.
9. نان را به کمک کاغذ روغنی آرام رول کرده و در همان کاغذ پیچانده و به مدت 24 ساعت در فریزر قرار دهید سپس به دلخواه تزئین کرده و سرو نمائید. نکات 1. خامه فرم گرفته یا شیرین شده را می توانید از فروشگاههای لوازم قنادی تهیه کنید، سپس به مقدار لازم از آن جدا کرده و اجازه دهید تا نرم شود، سپس با همزن زده تا جائیکه جای پره های همزن روی خامه بماند و خامه از ظرف نریزد. بهتر است ظرف خامه را روی ظرفی حاوی یخ بگذارید تا فرم پذیری بهتر باشد. 2. در صورتیکه بخواهید نان را کاکائویی کنید به هر میزان که از پودر کاکائو استفاده می کنید به همان مقدار از آرد کم کنید.