1-برای آماده کردن عصاره، پیاز و زنجبیل را حدود 15 دقیقه روی شعله گاز یا شعله بالای فر گریل کرده و پوست های سوخته و چروکیده را جدا کنید.
2-استخوان ها را در قابلمه بزرگی گذاشته و به اندازه ای آب بریزید که آب روی آنها را بپوشاند. بعد از اینکه آب جوش آمد، به مدت 3 دقیقه آنها را با حرارت زیاد جوشانده و آب را دور بریزید و استخوان ها را با آب گرم بشویید. قابلمه را تمیز کنید و مجدداً استخوان ها را همراه با 6 لیتر آب به آن بازگردانید. بعد از این که آب جوش آمد، حرارت را کم کنید تا عصاره به آرامی بجوشد. کف روی آب را مرتب بگیرید. سپس پیاز، زنجبیل و باقی مواد را اضافه کنید و بگذارید به مدت یک و نیم ساعت دیگر بجوشند. زمانی که گوشت پخت، (البته نه به طور کامل بلکه کمی زیر دندان حس شود) آن را خارج کرده و در یک کاسه آب سرد به مدت 10 دقیقه قرار دهید. سپس آن را از آب خارج کنید و در یخچال بگذارید، اما به پخت عصاره به مدت یک ساعت و نیم دیگر ادامه دهید. پس از گذشت این مدت عصاره را صاف کرده و در یخچال قرار دهید. زمانیکه سرد شد چربی روی آن را بردارید. برای سرو سوپ، عصاره را دوباره گرم کنید. گوشت سرد شده را به صورت بسیار نازک برش بزنید.
3-نودل های خشک را به مدت 15 تا 20 دقیقه در آب داغ قرار دهید تا نرم شوند. اگر از نودل تازه استفاده می کنید، مدت کوتاهی آنها را در آب در حال جوش حرارت دهید. برای سرو غذا، کاسه های گودی را انتخاب کنید، ابتدا نودل ها را وسط آن بچینید و سپس برش هایی از گوشت پخته و خام را روی آن بگذارید. روی گوشت را با پیاز، گشنیز و پیازچه تزئین کرده و کمی فلفل بپاشید. در نهایت عصاره داغ را داخل کاسه بریزید. برای خوردن این سوپ ابتدا آب آن را مزه کنید، سپس مقداری آب لیمو و فلفل چیلی برای طعم بیشتر به آن اضافه کنید. بعد با دست و دلبازی هر چه تمام تر، مقداری ریحان یا نعناع همراه با جوانه لوبیا به سوپ خود بیافزایید.

خلاصه ای در باره این رسپی:
پو (که البته فَهر تلفظ می شود) یک سوپ معطر و سبک است که هم برای صبحانه و هم در طول مدت روز خورده می شود. این غذا یکی از خوراک هایی است که ویتنامی ها عاشق آن هستند. راز این غذا در کیفیت عصاره و ادویه جات زیبایش نهفته است. واقعاً که سوپ بسیار خوشمزه ای است!