1.سس سویا، سرکه، روغن زیتون و سیر رنده‌ شده را در یک کاسه بزرگ ریخته و هم می‌زنیم.
2. استیک را در کاسه گذاشته و با مایع مزه‌ دار کننده‌ ای که در مرحله قبل آماده کردیم می‌پوشانیم.
3. کباب‎ پز را روی 165 درجه سانتی‎گراد تنظیم می‎کنیم.
4. در همین زمان‌ که کباب‌ پز را آماده می‌کنیم صبر می‎کنیم تا استیک در مایع بماند و دمای آن با دمای اتاق منطبق شود. (حداکثر 20 دقیقه) کباب‌پز را با حرارت مستقیم و بالا آماده می‎ کنیم. درصورت استفاده از زغال در گریل زغالی، 2 کیلو زغال کافی خواهد بود. زغال‎ها را بر روی هم و بیشتر آن رادر یک طرف انباشته می‎کنیم تا بدین ترتیب یک بخش با حرارت بالا و یک بخش کم حرارت در اختیار داشته باشیم.
5. بعد از اینکه گریل گرم و آماده شد، استیک مزه‌دار شده را از کاسه خارج کرده و با دستمال خشک می‌کنیم. اطراف استیک را به خوبی با نمک و پودر تازه فلفل سیاه می‌پوشانیم. استیک را بر روی کباب‌ پز، در قسمت حرارت بالا و مستقیم قرار می‌دهیم.
6. پوشش گریل را برداشته و با دقت مواظب زبانه‎ های آتش می‌ مانیم.
7. هم‌ زمان که گوشت می‎پزد، چربی‎ های باقی‎ مانده گوشت ذوب شده و بر روی تکه‎ های ذغال می ‎چکد و باعث می ‎شود آتش زبانه بکشد. اگر زبانه ‎ها خارج از کنترل در‎آمدند گوشت را به نقطه دیگری از گریل می‌بریم.
7. پس از این که یک سمت استیک پخته شد، (بعد از حدود 5 دقیقه) با انبر آن را برگردانیم.
8. زمانی ‎که در هر دو طرف پخته و قهوه‎ ای رنگ شد، استیک را به قسمت کم حرارت گریل می‌بریم. گریل را پوشانده و دریچه ‎های آن را می‎بندیم تا بتوانیم 150 الی 160 درجه سانتی ‎گراد حفظ دما در داشته باشیم. (در گریل ‎های زغالی امکان اندازه‎ گیری دما با حرارت سنج وجود دارد).
9. سپس استیک را از روی گریل برداشته، با ورقه آلومینیوم می ‎پوشانیم و کنار می ‎گذاریم تا حدود 10 دقیقه گوشت استراحت کند. استیک را در تکه‎ هایی به اندازه نیم سانت برش داده و با سالسای فلفل‌ دلمه‌ای سرو می ‎کنیم.


* در صورت استفاده از گریل گازی، یکی از شعله‎ ها را خاموش می ‎کنیم و استیک را بر روی حرارت غیر مستقیم قرار می دهیم. همچنان گوشت را گریل می ‎کنیم تا جایی که حرارت سنج مخصوص گوشت، 54 درجه سانتی ‎گراد را به عنوان دمای گوشت نشان دهد (حرارت‎ سنج را وارد قسمت ضخیم گوشت کرده و 15 تا 30 دقیقه نگه می‎داریم).