دو عدد قالب 25×8 سانتي متري را چرب كنيد و با كاغذ پوشش دهيد به طوري‌كه 2 سانتي متر از ديواره بالا بيايد. كره، قهوه فوري، آب، شكلات و شكر را در ظرفي ريخته روي حرارت ملايم قرار دهيد تا مواد ذوب شده صاف و يكدست شود مواد را از روي حرارت برداشته كنار بگذاريد تا كمي خنك شود(5 دقيقه) سپس تخم مرغ زده شده را اضافه كرده خوب مخلوط كنيد و در نهايت آرد مخلوط شده با بكينگ پودر و پودر كاكائو را روي مواد الك كرده خوب مخلوط كنيد مواد كيك آماده را در قالب بطور مساوي ريخته و به مدت 45 دقيقه در فر 160 درجه سانتي گراد بريزيد سپس از فر خارج كرده بعد از خنك شدن روي يك عدد از كيك‌ها كرم كره‌اي بماليد كيك ديگر را روي آن قرار داده و با استفاده از قيف و ماسوره يك نوار پهن از كرم كره‌اي در مركز كيك به شكل طولي بكشيد سپس رويه شكلاتي آماده را روي كيك ريخته و كيك را به مدت 1 ساعت خنك كرده سپس برش داده و سرو نماييد.
طرز تهيه كرم كره‌اي: كره را با همزن برقي بزنيد تا كاملاً نرم شود. سپس پودر شكر را بتدريج به آن اضافه كرده به زدن ادامه دهيد تا تمام پودر شكر جذب كرده در نهايت شير، اسانس و رنگ كافي اضافه كنيد. كرم براي مصرف آماده است.
طرز تهيه روية شكلاتي: خامه را در ظرفي ريخته روي حرارت قرار دهيد تا نسبتاً بجوش آيد شكلات اضافه كرده از روي حرارت بر داريد هم بزنيد تا شكلات كاملاً ذوب شود بعد از خنك شدن آماده است.