طرز تهيه خمير :
فر را با حرارت 200 درجه ي سانتي گراد گرم كنيد. زرده ي تخم مرغ ، شكر ، پوست پرتقال رنده شده و آب يخ را با هم مخلوط كرده كنار بگذاريد . در ظرفي جداگانه آرد را الك كنيد و كره را در آن مالش دهيد تا مواد به شكل خرده نان درآيد سپس مواد تخم مرغي را اضافه كرده مخلوط كنيد تا مواد خمير شود . خمير آماده را در كيسه ي نايلوني به مدت 30 دقيقه در يخچال استراحت دهيد.
مواد مياني :
ميوه هاي له شده را با آناناس شكري ، و گيلاس شكري خرد شده مخلوط كنيد و آب پرتقال را روي آن ريخته كنار بگذاريد تا مرطوب شود.
خمير را روي سطح آردپاشي شده باز كنيد و با استفاد از يك كاتر گرد برش بزنيد و داخل قالب تارت بياندازيد. اندازه ي كاتر و قالب تارت به انتخاب خودتان مي باشد . ميوه هاي مرطوب شده را داخل قالب روي خمير ريخته و باقيمانده خمير را با استفاده از كاتر ستاره شكل برش دهيد و روي ميوه ها قرار دهيد و روي ستاره ها را با تخم مرغ برس بزنيد و قالب ها را داخل سيني فر قرار داده و به مدت 20 دقيقه در فر بپزيد بعد از پخت از قالب خارج كرده كنار بگذاريد تا خنك شود سپس ستاره ها را از روي تارت برداشته روي ميوه ها را كرم پرتقالي ريخته و ستاره را مجدد روي كرم قرار دهيد مي توانيد روي آن را در صورت تمايل پودر شكر بپاشيد. براي تهيه كرم كره اي كافيست كره نرم را با همزن بزنيد. پودر شكر، پوست پرتقال و آب پرتقال را به تدريج به خرد كره بدهيد، تا كرم صاف و يك دستي به دست آيد. در صورت تمايل مي توانيد به جاي كرم از خامه ي فرم گرفته نيز استفاده كنيد.