1. هویج، لوبیا سبز و فلفل دلمه را بعد از تمیز کردن به یک اندازه( حدود 3 سانتیمتر ) خلال کنید. تخم فلفل قرمز را خارج و آن‌را نیز خلال کنید. پیاز و بچه ذرت را نیز خلال نمائید.
2. سینه مرغ را به قطعات مکعبی شکل و نازک خرد کرده و در روغن مناسب همراه با زردچوبه وعصاره سیر الیت تفت دهید تا سرخ و پخته شوند، سپس کناری گذاشته و آن‌را گرم نگاه دارید.
3. برنج را به روش همیشگی آبکش کرده و موقع دم کردن ذرت را لابلای آن بریزید.
4. در یک تابه مناسب حدود 3/1 پیمانه روغن ریخته، ابتدا خلال پیاز را افزوده و تفت داده تا نرم شده ولی قهوه‌ای نشود، سپس لوبیا سبر و هویج را اضافه کنید و با حرارت ملایم به مدت 5 دقیقه تفت دهید.
5. مابقی سبزیجات را به مخلوط هویج اضافه کرده و کمی با هم تفت داده سپس مرغ را افزوده، نمک و فلفل غذا را تست کنید.
6. مخلوط برنج و ذرت را در کاسه کوچکی ریخته و کمی فشار داده تا منسجم شود، سپس در بشقاب مورد نظر برگردانده و مقداری از مخلوط سبزجات و مرغ را کنار آن کشیده، با سبزی و لیمو تزئین کنید. به تعداد نفرات اینکار را تکرار کرده و سپس سرو نمائید.


* به دلیل این‌که در تفت دادن سبزیجات ار روغن نسبتا زیاد استفاده می شود، می‌توانید برنج را بدون روغن درست کنید و یا برنج را بصورت کته درست نمائید.
* به دلیل این‌که در این غذا ممکن است طعم زیاد زرچوبه مورد قبول ایرانی‌ها قرار نگیرد، بنابراین از زردچوبه کم استفاده شده است، ولی در کل طعم اصلی این غذا بخاطر زردچوبه است.
* بجای گوشت مرغ ار گوشت قرمز نیز می‌توان استفاده نمود که در این صورت بایستی آن‌را به صورت نوارهای نازک در آورده و سرخ نمائید.
* در اصل این غذا سبزیجات را خیلی کم تفت می‌دهند، ولی بنابر ذائقه ایرانی ما مدت زمان پخت سبزیجات را بیشتر کرده‌ایم.