1. هويج، لوبيا سبز، نخود‌فرنگي و سيب‌زميني را به طور جداگانه آب پز کنيد.
2. سيب‌زميني را پس از پختن و پوست کندن رنده کنيد. هويج را نيز جداگانه رنده کنيد.
3. لوبيا سبز، نخودفرنگي و ژامبون را به طور جداگانه در مخلوط کن ريخته و آسياب کنيد تا حدي که له نشود.
4. پياز را خرد کنيد و در مقدار کمي روغن تفت دهيد تا نرم و شفاف شود. ادويه کاري و گوشت چرخ کرده را اضافه کنيد و تفت دهيد به حدي که آب گوشت کشيده شود.
5. پس از سرد شدن مواد، شش ظرف با شش ماده مختلف داريد. به هر کدام مقداري نمک و فلفل بزنيد. به هر ظرف دو عدد سفيده تخم‌مرغ اضافه کرده و خوب هم بزنيد تا يکدست شود.
6. قالب مستطيل شکلي به ابعاد (24*13*8) را با روغن مايع چرب کنيد و مواد آماده شده را به طور جداگانه و تفکيک رنگ، رديف به رديف روي هم بريزيد تا مواد به آخر برسد. روي هر رديف را کاملا صاف کرده بعد رديف ديگر را روي آن بريزيد.
7. روي قالب را با کاغذ آلومينيومي بپوشانيد و با چنگال چند سوراخ روي آن ايجاد کنيد.
8. فر را از يک ربع قبل با حرارت 350 درجه فارنهايت گرم کنيد.
9. در ظرفي بزرگ مقداري آب بريزيد و کف فر قرار دهيد. پس از جوش آمدن آب داخل ظرف، قالب کوکو را درون ظرف بگذاريد(روش بن ماري).
10. پس از 45 دقيقه فويل روي قالب را برداشته و پخت کوکو را تا 45 دقيقه ديگر ادامه دهيد. سپس از فر بيرون بياوريد تا کوکو خنک شود. اکنون با برگرداندن آن در ظرف ديگر کوکو آماده برش و سرو است.
* پخت لوبيا سبز و نخود فرنگي و هويج بايد به صورت بلانچ باشد تا تغيير رنگ ندهد. يعني 10 دقيقه در آبجوش و بلافاصله در آب يخ قرار گيرند.
* پس از اطمينان از سرد شدن کامل مواد، تخم‌مرغ‌ها را اضافه کنيد.
* توجه داشته باشيد ضخامت لايه ها يکسان باشد.
* اگر پس از زمان پخت کوکو لايه روي آن حالت چسبندگي و نپختگي داشت يک ربع ديگر آن را در فر بگذاريد تا مواد کاملا پخته و رويه آن سفت شود.