داخل یک کاسه، خمیر مایه و آب ولرم را مخلوط می کنیم و آن را به مدت حداقل 7 دقیقه کنار می گذاریم تا ور آید و حجم آن دو برابر گردد.
آرد و نمک را داخل یک کاسه مناسب می ریزیم و آنها را با قاشق چوبی و یا دست کاملاً مخلوط می کنیم.
داخل مخلوط آرد را یک حفره ایجاد کرده و مخلوط مایه خمیر را به همراه 2 قاشق روغن زیتون داخل آن می ریزیم و مواد را کاملاً مخلوط می کنیم تا خمیر مناسب و یک‌دستی به دست آید.
روی یک سطح چوبی را کمی آرد می پاشیم و خمیر را روی آن قرار می دهیم و در صورت نیاز کمی آب نیز به آن می‌افزاییم. خمیر را به مدت تقریباً 10 الی 15 دقیقه استراحت می دهیم تا ور آید و حالت لاستیکی پیدا کرده و به دست نچسبد. در آخر، خمیر را به شکل یک کره در می آوریم.
داخل یک کاسه را با ½ قاشق روغن زیتون کاملاً چرب می کنیم و خمیر را داخل آن می گذاریم.
خمیر را کاملاً به دیواره ها می کشیم تا آغشته به روغن گردد. روی آن را با یک حوله می پوشانیم و در جای نسبتاً گرم به مدت 1:30 الی 2 ساعت می گذاریم تا ور آمده و حجم آن 2 برابر گردد.
خمیر را کمی دیگر می فشاریم و ورز می‌دهیم و باز هم به مدت 10 دقیقه کنار می گذاریم.
خمیر را به 10 قسمت مساوی تقسیم می کنیم و هر قسمت را به شکل کره در می آوریم.
روی یک سطح چوبی را کمی آرد می پاشیم و با یک وردنه چوبی آن را باز می کنیم به طوری که ضخامت آن 4.5 میلیمتر و قطر آن 18 سانتیمتر گردد. خمیرهای باز شده را با یک پارچه می پوشانیم و به مدت 20 دقیقه کنار می گذاریم.
فر را با دمای 230 درجه سانتیگراد روشن می کنیم تا گرم گردد. روی سطح سینی فر را کمی آرد می پاشیم و آن را به مدت 5 دقیقه داخل فر داغ می گذاریم و آن را خارج می کنیم. سپس یکی از خمیرها را روی سینی داغ فر می گذاریم و آن را به مدت حدوداً 3 دقیقه روی طبقه پایین فر داغ می گذاریم تا این نان پخته و باد کند. نان را می چرخانیم و 2 دقیقه دیگر آن را در فر می گذاریم.
نان را از فر خارج می کنیم و باقی خمیر را نیز به همین ترتیب می پزیم. آنها را داغ، داخل پارچه تمیز می پیچیم تا زمان سرو، نرم و تازه بماند.