ابتدا آرد را با پودر خردل و نمک مخلوط کرده و روی سطح گوشت بپاشید. ساقه های رزماری را در گوشت فرو کنید. به گوشت نمک نزنید زیرا باعث می شود آب آن بیرون بیاید.
فر را از قبل روی دمای 180 درجه سانتیگراد گرم کنید. مقداری روغن را در تابه داغ کرده و تمام قسمت های گوشت را سرخ کنید تا زمانی که رنگ آن قهوه ای شود. باقی روغن را همراه با پیاز، هویج و سیر در یک سینی بزرگ مخصوص فر ریخته و گوشت را روی آنها بگذارید. نمک و آویشن را روی گوشت ریخته و بگذارید به مدت یک ساعت و نیم در فر باقی بماند. در این مدت گوشت شما آبدارتر می شود.
در همین فاصله، مشغول آماده کردن خمیر پودینگ ها بشوید. ابتدا آرد و نمک را در ظرفی مخلوط کنید. شیر و تخم مرغ را در ظرفی جداگانه هم بزنید. وسط آرد حفره ای ایجاد کنید و مخلوط شیر و تخم مرغ را به تدریج به آن اضافه کرده و مجدداً هم بزنید. هر بار ⅓ از مقدار تخم مرغ ها را بریزید. زمانی که مایه شما یکدست شد، آن را در یخچال بگذارید. در 15دقیقه پایانی طبخ گوشت، قالب های مافین را در فر قرار دهید تا گرم بشوند و سپس روست بیف را بیرون بیاورید.
گوشت را به ظرف گرمی منتقل کرده و روی آن را 30 دقیقه با فویل بپوشانید. به این شکل آب گوشت جمع می شود و برای درست کردن سس مورد استفاده قرار می گیرد. سبزیجات را از قالب بیرون آورده و آنها را گرم نگه دارید ( یا می توانید آنها را 10 دقیقه قبل از سرو غذا دوباره در فر قرار دهید). سینی را برای آماده کردن سس کنار بگذارید.
حالا حرارت فر را به 220 درجه سانتیگراد برسانید. روغن حیوانی را داغ کرده و در هر قالب مافین به عمق حدوداً یک سانتیمتر روغن بریزید. دوباره قالب را به فر بازگردانید تا زمانی که روغن شروع به دود کردن کند. سپس از مایه پودینگ درون هر قالب بریزید به شکلی که ¾ حجم آن را پر کند. حدود 15 تا 20 دقیقه پودینگ را در فر بگذارید تا زمانی که روی آنها طلایی شود.
در حالی که پودینگ ها آماده می شوند، می توانید سس را آماده کنید. آب گوشت را در ظرفی گرم کنید. سپس سینی فری که گوشت را در آن پخته بودید، روی حرارت ملایم بگذارید و تکه های چسبیده به کف آن را با یک قاشق چوبی بکنید و در مایع حل کنید. آب انگور را درون سس ریخته و بگذارید آنقدر بجوشد تا مقدار آن نصف شود. حالا عصاره ای را که در ظرف روست بیف جمع شده درون سس بریزید و بگذارید دوباره مقدار آن به نصف کاهش یابد. اگر ترجیح می دهید سس غلیظ تری داشته باشید، می توانید 2 قاشق چایخوری کره را با همین مقدار آرد آماده کنید و آن را به سس اضافه نمایید. در این صورت بگذارید سس به مدت 8 تا 10 دقیقه دیگر آهسته بجوشد.
حالا گوشت را برش بزنید و با سبزیجات و پودینگ سرو کنید. می توانید پودینگ را مانند کاسه ای روی گوشت برش خورده قرار دهید و سس را داخل آن ریخته تا زمانی که لبریز شود و به همه جای غذا نفوذ کند.