1. ابتدا آرد، پودر وانيل و پودر شكر را با يكديگر مخلوط كرده، كره نرم شده را ميان آن مي‌گذاريم و با نوك انگشتان با مواد خشك مخلوط مي‌كنيم.
2. تخم‌مرغ و آب سرد را با يكديگر مخلوط كرده با چنگال به هم مي‌زنيم تا يكدست شوند.
3. سپس مايه را به مواد ماسه‌اي شكل قبل اضافه كرده همه را با هم مخلوط مي‌كنيم تا خمير يك‌دستي حاصل شود.
4. خمير را يك ساعت در يخچال استراحت داده سپس از يخچال خارج كرده و يك ساعت دوباره در دماي محيط استراحت مي‌دهيم تا نرم شود سپس آن را داخل بشقاب تارت به قطر 30 سانتي‌متر پهن كرده و روي سطح آن را با چنگال يا وسيله مخصوص حفره‌هايي ايجاد مي‌كنيم تا پف نكند.
4. پنير خامه‌اي‌، تخم‌مرغ‌ها، آرد گندم، وانيل و پودرشكر را با همزن برقي به هم مي‌زنيم تا يك‌دست شود روي خمير پهن كرده و به مدت يك ساعت روي پنجره وسط فر كه از قبل با دماي 180 درجه سانتي‌گراد گرم كرده‌ايم مي‌پزيم. اين مواد خمير كيش را پر نمي‌كند و اين حالت طبيعي است.
5. رويه كيش، ابتدا ورق‌هاي ژلاتين را داخل آب سرد گذاشته، سپس آن‌ها را داخل صافي مي‌ريزيم ژلاتين نرم شده را داخل ظرفي فلزي روي بخارآب ذوب مي‌كنيم.
6. توت‌فرنگي‌ها را شسته دم آن‌ها را مي‌گيريم و چند عدد براي تزيين كنار مي‌گذاريم، سپس با خامه و پودرشكر مخلوط مي‌كنيم تا پوره شود.
7. پوره حاصل را با ژلاتين مخلوط كرده روي كيش پخته و سرد شده مي‌ريزيم و داخل يخچال مي‌گذاريم. بهتر است تارت يك شب در يخچال مانده و سپس آن را سرو كنيد.