1. فر را با حرارت 200 درجه سانتي‌گراد(400 درجه فارنهايت يا درجه 6 اجاق گاز) گرم كنيد.
2. آرد را در كاسه بريزيد و كره يا مارگارين را به آن اضافه كنيد. اين مواد را با نوك انگشت ماساژ دهيد تا مخلوطي شبيه به خرده نان به دست آيد. 4 قاشق چاي‌خوري(20 ميلي ليتر) آب را به تركيب آماده شده بيفزاييد و آن را مخلوط كنيد تا خمير نرمي تهيه شود. خمير را به آرامي ورز دهيد و آن را با كمك وردنه، روي سطح كار آردپاشي شده نسبتا نازك، پهن كنيد. با استفاده از يك قالب گرد و شياردارِ بيسكويت به قطر هفت و نيم سانتي‌متر، خمير را قالب بزنيد. خمير اضافي را جمع كنيد و دوباره با وردنه پهن كنيد و قالب بزنيد.
3. خميرهاي قالب زده را در قالب‌هاي چرب كرده سرتاسري ساده و بدون كنگره كيك يزدي يا قالب‌هاي يك نفره قرار دهيد. خميرها را كاملا در داخل قالب‌ها فشار دهيد تا در وسط آن‌ها فضاي كاسه مانندي ايجاد شود. دقت كنيد كه موقع فشردن خمير در قالب، خمير خيلي نازك يا سوراخ نشود، چون بعدا به راحتي از قالب‌ها جدا نمي شوند.
4. پنير را رنده كنيد و آن را با ژامبون و ذرت شيرين، مخلوط نماييد. مواد را به تساوي در داخل خميرهاي پهن شده در قالب‌ها، بريزيد.
5. در ظرفي شير، تخم‌مرغ، نمك و فلفل را خوب با هم مخلوط كنيد و مجددا آن‌ها را به طور مساوي، روي مواد جامد داخل خميرهاي تارت بريزيد.
6. قالب يا قالب‌ها را 12 تا 15 دقيقه يا تا زماني كه مواد داخل تارت‌ها كاملا پف كنند، بالا بيايند و طلايي شوند، در فر قرار دهيد تا بپزند. سپس تارت‌ها را همراه خلال‌هاي هويج و خيار، به صورت گرم، سرو كنيد.


* در كنار اين غذا مي‌توان از سس مخلوط ماست و پوره گوجه‌فرنگي استفاده كرد.
* در صورتي كه از قالب‌هاي يك نفره كيك يزدي استفاده مي‌كنيد، هنگام قرار دادن در فر، آن‌ها را در يك سيني مخصوص فر بچينيد.