1.ابتدا خمیر را آماده نمائید به این ترتیب که کره نرم شد ه را با شکر، وانیل، نمک و زرده تخم مرغ با همزن برقی بزنید تا ذرات شکر محو شود سپس آرد را اضافه نمایید. خمیری کاملا نرم و لطیف بدست می آید و بعد خمیر را نیم ساعت در یخچال استراحت دهید .
2.بعد از آن قالب های کوچک تارت و یا یک عدد قالب بزرگ تارت را کاملا چرب کنید و خمیر را به قطر نیم سانت پهن کرده و کف قالب های مورد نظر بیندازید با دست فرم داده و اضافات قالب را بگیرید و بعد با چنگال چند سوراخ کف خمیر ایجاد کرده در فر از قبل گرم شده با 180 درجه سانتی گراد به مدت یک ربع قرار دهید تا زمانی که نان های تارت طلایی شوند سپس از فر خارج کرده و اجازه دهید تا خنک شوند.
3.بعد از آن داخل آنها را با کرم باتیر پر کنید و روی آن ها را می توانید انواع میوه ها یا کمپوت های دلخواه را چیده و بعد یک لایه نازک با آگار روی تارت ها را پوشش دهید تا سطح روی میوه پلاسیده و خراب نشوند .
4.برای تهیه مواد میانی ( کرم باتیر): زرده های تخم مرغ را با شکر و وانیل با همزن برقی خوب بزنید تا سبک شوند سپس شیر را داغ کرده و گرم گرم به مواد به مواد فوق اضافه کنید و مجددا مواد را روی حرارت قرار دهید و مرتب هم بزنید تا مواد غلظت لازم را پیدا کند برای خنک شدن کرم یک نایلون روی کرم قرار دهید تا رویه نبندد.
برای تهیه آگار آگار : آب و شکر را با هم مخلوط کرده پودر آگار را روی آن بپاشید سپس روی حرارت مستقیم گاز قرار دهید تا زمانی که جوش بیاید بعد از روی حرارت برداشته قبل از سرد شدن با برس روی تارت ها را آغشته نمایید.