1. مواد میانی: پیاز را تفت می‌دهیم گوشت چرخ‌كرده را اضافه می‌کنیم.
2. وقتی رنگ گوشت تغییر کرد رب را اضافه و نمک و فلفل بعد کمی آب می‌ریزیم تا رب پخش بشه و به خورد گوشت بره.
3. وقتی که آبش کشیده شد آمادست.
4. خمیر پای: شیر را کمی گرم می‌کنیم و شکر و مایه خمیر را به آن اضافه كرده و مخلوط می کنیم.
5. روغن مایع و کره که به دمای محیط رسیده و نمک را به آن اضافه می‌کنیم.
6. آرد را کم‌کم اضافه می‌کنیم تا خمیری بدست بیاد که یک کم به دست می‌چسبه این چسبندگی کم را با ورز دادن از بین می‌بریم بعد خمیر را استراحت می دهیم تا زمانی‌که حجمش دو برابر بشه.
7. بعد از استراحت خمیر را کمی ورز می‌دهیم که هوای داخل اون خارج بشه بعد به اندازه یک نارنگی برمی‌داریم و روی سطح آرد پاشیده پهن می‌کنیم( گرد باشه قطر اون 3 میل کافیه).
8. مقداری از مواد گوشتی را داخل اون می‌ذاریم و اطراف دایره را به سمت بالا می‌آریم و لبه خمیر را چین مي‌دهیم. وسط اون باید باز باشه و پیدا باشه در واقع یک حفره باید اون وسط باشه.
9. روش اول با فر: کمی روغن در تابه ریخته گرم که شد پای‌ها را ابتدا از سمتی که حفره داره و خمیر را چین دادیم در روغن میذاریم پشت پای باید به سمت خودمون باشه کمی پشت پای را با دست فشار میدیم.
10. بعد که این طرفش طلائی شد اون‌ها را بر می‌گردانیم تا پشت پای هم سرخ بشه اون‌ها را بعد از طلائی شدن روی دستمال سفره می‌ذاریم تا روغن اضافی اون گرفته بشه بعد همه را در یک سینی فر گذاشته و روشون را فویل می‌کشیم.
11. سینی را در فراز قبل گرم شده با 180 درجه سانتیگراد به مدت 20 تا 30 دقیقه قرار می‌دیم.
12. روش دوم بدون فر: کمی روغن در تابه ریخته گرم که شد پای‌ها را ابتدا از سمتی که حفره داره و خمیر را چین دادیم درروغن می‌ذاریم پشت پای باید بسمت خودمون باشه وقتی که طلائی شد اون‌ها رابه آرامی ازقسمت پشت درون روغن زیاد داغ قرار می‌دیم تا سرخ بشه. این‌جوری دیگه احتیاجی به فرنداره.