1. شیر و روغن نباتی را با هم کمی گرم کنید تا هم روغن آب شود و هم مایع تا ٣٧ درجه سانتیگراد گرم شود.
2. مخلوط شیر و روغن را در ظرف هم‌زن آشپزخانه بریزید، مخمر( خمیرمایه) را هم در آن حل کنید، شکر و نمک را هم بیفزاید و هم‌زن را روشن کنید.
3. کم‌کم آرد را به آن اضافه کنید. دقت کنید خمیر باید خوب مخلوط شود، همچنین دقت کنید خمیر نباید زیاد سفت شود و نه زیاد شل باشد.
4. برای این‌که مطمين شوید که خمیر زیاد شل نیست با انگشت آن‌را امتحان کنید. خیلی کم به دست شما خواهد چسبید، اگر زیاد چسبنده بود باید کمی آرد بیفزاید و باز با همزن هم بزنید.
5. وقتی خمیر آماده شد آن‌را با پارچه بپوشانید و در مکانی گرم (٣٧ درجه سانتی گراد) بگذارید برای ١ ساعت خمیر استراحت کند. معمولا وقتی این خمیر آماده شد حجم آن دو برابر حجم اولیه خواهد بود.
6. پس از یک ساعت وقتی خمیر آماده شد آرد روی میز آشپزخانه بریزید و خمیر را روی آن قرار بدهید، آن‌را به سه قسمت مساوی تقسیم کنید. هر قسمت را به شکل توپ گرد کنید و روی آرد قرار بدهید و با پارچه آن‌را بپوشانید.
7. در این مرحله خمیر را باید برای ١٥ دقیقه دیگر استراحت بدهید. در این مدت ژامبون یا هر گوشت دیگری را که می خواهید استفاده کنید خوب خرد کنید، قطعات زیاد بزرگ نباشد، تقریبا پنج، شش میلی‌متری.
8. پنیر را هم رنده کنید. یک عدد تخم‌مرغ را همراه با یکی دو قاشق غذاخوری شیر مخلوط کنید و با چنگال خوب بزنید تا یک دست شود.
9. وقتی خمیر آماده شد هر یک از آن‌ها را جداگانه به شکل یک دایره ٣٨ سانتیمتری با وردنه پهن کنید و به ٨ قسمت تقسیم کنید (برش بدهید).
10. هر قسمت را جداگانه روی میز قرار دهید و اول با قلم‌مو مخصوص آشپزخانه حاشیه‌های خمیر را با کمی تخم مرغ رنگ بزنید. حالا در قسمت قاعده مثلث شکل خمیر، مقداری ژامبون (یا کالباس) قرار بدهید، کمی پنیر هم روی آن بریزید، اگر خردل هم دوست دارید مقداری خردل هم بیفزاید و سپس آن‌را از طرف قاعده به طرف زاویه روبرو لوله کنید.
11. بعد از لوله کردن کمی آن‌را خم کنید تا به‌صورت که در تصویر مشاهده می کنید در آید و آن‌را را داخل سینی فر روی کاغذ قنادی قرار دهید.
12. وقتی همه هورن‌ها آماده شدند روی آن‌ها را با قلم‌موی آشپزی با مقداری از مخلوط تخم‌مرغ رنگ بزنید و داخل فر قرار بدهید.
13. فر باید قبل از شروع ٢٠٠ درجه سانتی‌گراد گرم شده باشد. هور‌ن‌ها را در مدت تقریبا ١٥ دقیقه بپزید، این زمان تقریبی است و نسبت به فر شما باید تنظیم شود. قبل از این‌که آن‌ها را از فر خارج کنید دقت کنید رنگ آن‌ها طلایی شده باشد.