1. آرد را الک کرده، نمک، خمیرمایه، بهبود دهنده و شکر را به آن افزوده و با یکدیگر مخلوط کنید.
2. آب را کم کم به مواد افزوده و با دست به مدت 15 دقیقه ورز دهید تا خمیر نرمی که بدست نمی چسبد حاصل شود.
3. روغن را افزوده و چند دقیقه دیگر ورز دهید تا روغن بخورد خمیر رود، سپس سطح کاسه را آرد پاشیده، خمیر را در کاسه گذاشته و روی آن کمی آرد پاشیده، سپس کاسه را با دستمال تمیزی بپوشانید و به مدت 30 الی 1 ساعت در جای گرمی قرار دهید تا حجم خمیر دوبرابر شود.
4. بعد از استراحت خمیر را برای 3 الی 4 دقیقه دیگر ورز دهید، سپس چانه‌های 140 گرمی از خمیر گرفته، روی چانه‌ها را با قلم‌مو کمی چرب کرده و آن‌ها را با نایلون پوشانده و برای 10 دقیقه دیگر استراحت دهید.
5. چانه‌ها را به کمک وردنه به صورت دایره باز کنید و برای این‌که اطراف خمیر کاملا صاف باشد از یک بشقاب کمک گرفته و آن‌را روی خمیر گذاشته و اضافه‌های خمیر را بگیرید، تمام چانه‌ها را به همین ترتیب درست کنید و در سینی فر یا در قالب مخصوص پیتزا که چرب کرده‌اید قرار داده و برای این‌که خمیر دو لایه نشود سطح خمیر را با چنگال سوراخ کنید، سپس به مدت 10 دقیقه دیگر استراحت دهید.
6. خمیرهای باز شده را در فر از قبل گرم شده با حرارت 200 درجه سانتی‌گراد به مدت 10 دقیقه قرار دهید تا پخته شوند بعد اجازه دهید نان‌ها خنک شوند، سپس بلافاصله مورد استفاده قرار دهید و یا نایلون کرده و در فریزر قرار دهید.