1. ماهی را در ظرفی با نمک و زعفران آب کرده مزه‌دار کنید. آب لیموترش را هم گرفته و به ماهی اضافه کنید. همه جای ماهی را به زعفران، نمک و آب‌لیمو آغشته کرده، در ظرف را ببندید و به مدت یک ساعت در یخچال بگذارید.
2. بعد از استراحت کردن و مزه‌دار شدن، ماهی را از یخچال بیرون آورده و به آرد آغشته کنید. به این صورت که در بشقابی آرد ریخته، ماهی را در آرد بخوابانید و بعد آن را برگردانید تا طرف دیگر ماهی هم آردی شود.
3. تخم‌مرغ‌ها را در ظرفی شکسته کمی زعفران اضافه کنید، با چنگال هم بزنید تا یکدست شود. ماهی آردی را در ظرف تخم‌مرغ‌ها بیندازید تا همه جای ماهی به تخم‌مرغ آغشته شود.
4. در ظرف مسطح دیگری، آردسوخاری ریخته، نمک و فلفل سیاه یا قرمز را هم به آرد سوخاری اضافه کرده و مخلوط کنید. حالا ماهی را از تخم‌مرغ خارج کرده و در آرد سوخاری بغلتانید. همه جای ماهی باید به آرد سوخاری آغشته شود.
5. وقتی دو طرف ماهی را در آرد سوخاری غلتاندید کف دستتان را روی گوشت ماهی فشار دهید تا آرد سوخاری به خورد ماهی برود.
6. در تابه‌‌ای روغن ریخته و روی حرارت بگذارید تا داغ شود. پس از امتحان کردن روغن و اطمینان از داغی آن، ماهی را به آرامی در روغن داغ انداخته و سرخ کنید.
7. بعد از یکی ، دو دقیقه ماهی را برگردانید تا طرف دیگر آن هم سرخ شود. ماهی معمولا قطری حدود 2 سانتی‌متر دارد که برای پخت آن و سرخ شدن دو طرف آن 5 دقیقه کافی است.
8. پس از طلایی شدن هر دو طرف ماهی آن را در ظرف مورد نظر گذاشته و با سبزیجات مورد نظر و تزيين کنید.