1. بر روی گوشت نمک و فلفل بپاشید. در تابه‌ای بزرگ، یک قاشق چای‌خوری روغن زیتون را با دمای متوسط داغ کنید. گوشت را در آن قراردهید برای مدت 7 دقیقه بپزید تا هردو طرف آن قهوه‌ای شود.
2. آب مرغ، آرد و یک دوم قاشق چای‌خوری پودر چیلی را با هم ترکیب کرده و به گوشت اضافه کنید. آن را به نقطه جوش برسانید، سپس دما را کم کنید و در ظرف را بگذارید و اجازه دهید تا برای 30 دقیقه بپزد.
3. در ظرف را برداشته و حدود 20 دقیقه دیگر تا زمانی که گوشت کاملا نرم شود، بپزید.
4. در این میان، سیب‌زمینی خردشده را در قابلمه‌ای در آب نمک بپزید. وقتی آب به جوش آمد، حرارت را کم کرده(در حالت قل زدن) و برای حدود 20 دقیقه تا سیب‌زمینی‌ها شکاف بردارند و نرم شوند بپزید. سیب‌زمینی‌ها را آبکش کنید، به ظرف برگردانید و آنها را تا کاملا نرم و یک‌دست شوند له کنید. خامه و شکر را به آن اضافه کنید، نمک و فلفل را بر روی آن بپاشید و تا زمان سرو، گرم نگه دارید.
5. در تابه‌ای بزرگ، 2 قاشق چای‌خوری روغن زیتون بریزید و با دمای متوسط گرم کنید. سیر را در آن ریخته و برای حدود 30 ثانیه، تفت دهید.
6. لوبیا سبز و یک چهارم پیمانه آب را به مواد اضافه کنید و درب ظرف را بگذارید و برای حدود 3 دقیقه بپزید. درب ظرف را برداشته و برای 2 دقیقه دیگر تا لوبیاها ترد شوند و آب مواد تبخیر شود، بپزید. بر روی آن نمک و فلفل بپاشید و با گوشت، سس و پوره سیب‌زمینی سروکنید. (درصورت تمایل روی آنها پودر چیلی بپاشید).


* درتهیه این دستور، از گوشت دنده بدون استخوان استفاده کنید. هرچه گوشت کلفت‌تر باشد، پخت آن زمان بیشتری می‌برد.
* می‌توانید از سیب‌زمینی شیرین، استفاده کنید. برای این دستور، سیب‌زمینی‌ها را به قطعات دو ونیم سانتی برش دهید.
* برای این دستور، سیر را ورقه ورقه کنید.