1- وُک را روي حرارت زیاد گرم كنيد. هنگامي كه كاملاً داغ شد؛ روغن، سوسيس، كوفته‌ي ماهي، پيازچه و سير را اضافه كرده، به مدت چند دقيقه سرخ كنيد و سريع هم بزنيد. نودل‌ها را افزوده و كمي هم بزنيد، سپس سویا سس را بریزید و كاملاً با نودل‌ها مخلوط كنيد.
2- همه‌ي مواد را در یک طرف وُک قرار داده و ميگوها را اضافه كنيد و آنها را بپزيد تا تغيير رنگ دهند. ميگوها را در نیز به كنار وُک برده و تخم مرغ‌ها را بيافزاييد و آنها را بپزيد تا تخم مرغ سفت شود، سپس آنها را به آرامي درون نودل‌ها قرار دهيد. جوانه‌ي لوبيا و سیرکوهی را اضافه كرده، هم بزنيد و سريع سرو نمایید

خلاصه ای در باره این رسپی:
اين غذا با علاقه‌ زياد، در خانه‌ها به عنوان نودل شنبه شب شناخته شده است؛ چيزي كه يك غذاي خوب بايد باشد. پر از چاشني‌هاي عالي و تركيبي از نودل‌هاي نرم و جوانه‌هاي ترد و تازه و تخم مرغ‌هاي چرب. ظرف را خوب گرم كرده و همه‌ي مواد را در كاسه‌اي آماده‌ي پخت داشته باشيد. ظرف بايد خيلي داغ باشد، زيرا راز اين غذا در پخت آن روي حرارت خيلي بالا است. نكته‌ي قابل توجه اين است كه ابتدا بايد نودل‌ها را گرم كرد (اگر درون يخچال سرد شده‌اند) كه مي‌شود اين كار را به راحتي در مايكروفر انجام داد. هنگام پخت، هر بار تنها به اندازه‌‌ي يك نفر بپزيد تا از پر شدن بيش از حد ظرف هنگام دم كشيدن مواد جلوگيري شود.